Dodano produkt do koszyka

Promocja

AKADEMIA ON-LINE

AKADEMIA ON-LINE

red.nauk.JERZY MISCHKE

Wydawnictwo: WSH-E w ŁODZI

Cena: 52.40 zł 47.16 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-7405-170-1

349 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005

Książka jest przeglądem teorii i praktyki nauczania na odległość. Wielość tekstów odzwierciedla zarówno problemy, jak i propozycje tej nowej formy nauczania. Większość z nich napisana jest przez praktyków e-learningu: wdrażających lub koordynujących nauczanie przez Internet w różnych ośrodkach całej Polski.

SPIS TREŚCI

Do czytelnikaHerman van den BoschICT: Driving force behindcompetency-based distance learningBrian HudsonOrchestrating interdependencein an international on-line learning communityJerzy M. Mischke, Anna K. StanisławskaNauczanie, cybernetyka, jakość i efektywnośćMaciej M. SystoStare wyzwania edukacyjne - nowe technologie- nowe wyzwania edukacyjneWojciech ZielińskiCo hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?Bassam AouilPoradnictwo psychologiczne on-linew systemie wsparcia psychospołecznego studentówJacek BartkowiakMetodologia projektowania szkoleń e-LeamingAgnieszka Chądzyńska, Marian Jędrych, Piotr KołodziejczykSystem do przeprowadzania testówAgnieszka Chrząszcz, Piotr Gaś, Jan Kusiak, Ryszard TadeusiewiczWspółpraca między studentem a wykładowcąw nauczaniu wspomaganym przez InternetPiotr Cieślak, Sławomir Gurdała, Zbigniew MikurendaPróba oceny przydatności kursów NETgw projektach edukacyjnych w UŁRadosław DawidziukE-learning - nowa koncepcja świadczeniausług edukacyjnych szkół wyższych?Dorota KwiatkowskaNauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentówstudiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-lineAdam Niewiadomski, Bartosz Rybusiński, Krzysztof Sakowski, Rafał GrzybowskiZastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwaw automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznychKrystyna Noga, Marcin Janowski, Marcin RadwańskiWspomaganie nauczania techniki cyfrowejpoprzez InternetAndrzej ObecnyModelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analizę efektywności nauczaniaz wykorzystaniem platformy e-learningowejJoanna Opoka, Agnieszka Wierzbicka, Wojciech ZielińskiDoświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez InternetMałgorzata RzeżnikJęzyk angielski na studiach internetowychPolsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik KomputerowychRafał SoinPrzygotowanie e-wykładów w technologiiTegrity WebLearner - studium przypadkuMaria ZającMetodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-lineLech Banachowski, Paweł Lenkiewicz, Elżbieta Mrówka-MatejewskaNauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik KomputerowychJan Barczyk, Bogdan A. GalwasDoświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiejw rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległośćMarijus Bernotas, Asta SlotkieneSignificance of e-laboratory applicationKatarzyna Daniewicz, Bożena Ignatowska, Romuald Mosdorf, Ireneusz Mrozek, Nina SiemieniukInternetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w BiałymstokuMarcin Dąbrowski, Dariusz NojszewskiDoświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawiewe wprowadzaniu internetowej platformy nauczaniana odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwojuR. Robert GajewskiWykorzystanie narzędzi autorskichdo tworzenia szkoleń w l-edukacjiPiotr GaśSCORM - mity i rzeczywistośćAnna GrabowskaDOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, ROzwojuoraz Tworzenia Kursów Akademickich przez InternetAnna Grabowska, R. Robert GajewskiNarzędzia kształcenia na odległośći ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii LądowejPolitechniki Gdańskiej i WarszawskiejKrzysztof Nowicki, Marcin HasseAnaliza możliwości rozszerzeniasystemu zarządzającego nauczaniem opartegona licencji Open Source o implementację SCORMGrzegorz Kamieniarz, Tomasz Korzeniewski, Karol NowaczykPlatforma ILIAS jako alternatywadla komercyjnych aplikacji e-learningowychRoman Mało, Tomaś Foltynek, Arnost Motycka, Frantisek DarenaThe Elis Project-e-earning Systemas a part of Integrated Information SystemMariusz PajerWprowadzanie zdalnej e-Edukacji do kształceniapodyplomowego - studium przypadku Instytutu ŁącznościMagdalena Ratalewska, Janusz ZrobekWykorzystanie doświadczeń PolskiegoUniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesuTakashi SakamotoE-learning in Networked SocietyGrażyna SzlapinLeaming OrganisationZbigniew WiśniewskiZajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych- możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myśleniaMirosław Woźniakowski, Tomasz WoźniakowskiRola symulacji w "Post-graduatee-government and e-business study"

Kod wydawnictwa: 83-7405-170-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl