Dodano produkt do koszyka

Promocja

TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU

TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU

GRZEGORZ MAZUREK

Wydawnictwo: PWN

Cena: 79.00 zł 66.36 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-01-21161-5

303 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

 

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także - za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych - ulega głębokim przeobrażeniom.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym - biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing - jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.


Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

SPIS TREŚCI

O Autorze

Wstęp

I. Transformacja cyfrowa - istota i charakterystyka
1.1. Transformacja i cyfryzacja
1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji
I 3. Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych
1.4. Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań
1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa
1.6. Strategia transformacji cyfrowej
1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji

II. Technologie transformacyjne i ich wpływ na marketing
2.1. Media społecznościowe
2.2. Wirtualna rzeczywistość
2.3. Rozszerzona rzeczywistość
2.4. Big data i chmura obliczeniowa
2.5. Internet rzeczy
2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
2.7. Technologie mobilne i technologie noszone

III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu
3.1. Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny
3.2. Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze
3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych
3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji
3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową
3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej
3.7. Nowe wyzwania dla marketingu

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Załączniki
Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego
Programy kształcenia dot. transformacji cyfrowej na świecie
Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji - Forrester Research

 

Kod wydawnictwa: 978-83-01-21161-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl