Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W DZIAŁALNOŚCI POLSKICH MUZEÓW

ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W DZIAŁALNOŚCI POLSKICH MUZEÓW

JOANNA MACALIK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-857-6

197 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i funkcje muzeum jako specyficznego podmiotu rynku kultury, a także przedstawiono funkcjonujące typologie i formy działalności tych instytucji w warunkach polskich. W rozdziale II omówiono komunikację marketingową w działalności muzeum: pojęcia i specyfikę marketingu kultury oraz formułowanie i wybór strategii marketingowej w podmiotach na tym rynku, w tym zwłaszcza w muzeach. Następnie poddano analizie pojęcie komunikacji marketingowej w odniesieniu do specyfiki rynku kultury. Szczególną uwagę poświęcono koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej. W rozdziale III zaprezentowano wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych wśród menedżerów marketingu w muzeach. W rezultacie w IV rozdziale zaprezentowano autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum, wskazano na kluczowe implikacje menedżerskie oraz dobre praktyki.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Muzeum jako podmiot rynku oraz przedmiot badań naukowych
1.1. Muzeum jako podmiot rynku kultury
1.2. Marketing muzeum jako przedmiot badań w naukach ekonomicznych - stan badań

Rozdział 2. Komunikacja marketingowa w działalności muzeum
2.1. Pojęcie i specyfika marketingu instytucji kultury
2.2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej
2.3. Strategie marketingowe instytucji kultury
2.4. Komunikacja marketingowa i koncepcja jej integrowania
2.5. Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności muzeum

Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa muzeów - badania empiryczne
3.1. Cel, przedmiot i metodologia badań empirycznych
3.2. Wyniki badań jakościowych
3.3. Zweryfikowany model analityczny zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-1)
3.4. Wyniki badań ilościowych

Rozdział 4. Autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2)
4.1. Założenia i uwarunkowania autorskiego modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2)
4.2. Propozycja modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2)
4.3. Implikacje menedżerskie i przykłady dobrych praktyk

Zakończenie

Załącznik 1

Załącznik 2

Bibliografia

Spis rysunków

Spis wykresów

Spis tabel

Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-857-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl