ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W DZIAŁALNOŚCI POLSKICH MUZEÓW
JOANNA MACALIK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-857-6
197 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i funkcje muzeum jako specyficznego podmiotu rynku kultury, a także przedstawiono funkcjonujące typologie i formy działalności tych instytucji w warunkach polskich. W rozdziale II omówiono komunikację marketingową w działalności muzeum: pojęcia i specyfikę marketingu kultury oraz formułowanie i wybór strategii marketingowej w podmiotach na tym rynku, w tym zwłaszcza w muzeach. Następnie poddano analizie pojęcie komunikacji marketingowej w odniesieniu do specyfiki rynku kultury. Szczególną uwagę poświęcono koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej. W rozdziale III zaprezentowano wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych wśród menedżerów marketingu w muzeach. W rezultacie w IV rozdziale zaprezentowano autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum, wskazano na kluczowe implikacje menedżerskie oraz dobre praktyki.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Muzeum jako podmiot rynku oraz przedmiot badań naukowych
1.1. Muzeum jako podmiot rynku kultury
1.2. Marketing muzeum jako przedmiot badań w naukach ekonomicznych - stan badań
Rozdział 2. Komunikacja marketingowa w działalności muzeum
2.1. Pojęcie i specyfika marketingu instytucji kultury
2.2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej
2.3. Strategie marketingowe instytucji kultury
2.4. Komunikacja marketingowa i koncepcja jej integrowania
2.5. Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności muzeum
Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa muzeów - badania empiryczne
3.1. Cel, przedmiot i metodologia badań empirycznych
3.2. Wyniki badań jakościowych
3.3. Zweryfikowany model analityczny zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-1)
3.4. Wyniki badań ilościowych
Rozdział 4. Autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2)
4.1. Założenia i uwarunkowania autorskiego modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2)
4.2. Propozycja modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2)
4.3. Implikacje menedżerskie i przykłady dobrych praktyk
Zakończenie
Załącznik 1
Załącznik 2
Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel
Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-857-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.