Dodano produkt do koszyka

Promocja

CYFROWY TUBYLEC W SZKOLE DIAGNOZY I OTWARCIA TOM IV EDUKACJA ZDALNA W CIENIU PANDEMII - WIELOGŁOS AKADEMICKI

CYFROWY TUBYLEC W SZKOLE DIAGNOZY I OTWARCIA TOM IV EDUKACJA ZDALNA W CIENIU PANDEMII - WIELOGŁOS AKADEMICKI

red.nauk.MARZENNA NOWICKA, red.nauk.JOANNA DZIEKOŃSKA

Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8180-558-2

274 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Prezentowana praca zbiorowa zawiera teksty pedagogów dotyczące edukacji zdalnej w okresie pandemii COVID-19. Część prac ma charakter przeglądowy - opiera się na hermeneutycznej analizie tekstów naukowych (...), a część zawiera analizę ilościowo-jakościową lub jakościową wyników oryginalnych, własnych badań empirycznych typu no-motetycznego, idiograficznego lub mieszanych. (...) To zróżnicowanie podejść badawczych, poziomu kompetencji poszczególnych autorów, wagi analizowanych problemów i języka użytego w redagowaniu tekstów znakomicie wpisuje się w tytuł pracy - wielogłos akademicki.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Stanisława Juszczyka

SPIS TREŚCI

Wstęp

ROZDZIAŁ I
Doświadczenia uczestników edukacji zdalnej w czasie pandemii

Ewa Skrzetuska
Postrzeganie edukacji zdalnej przez maturzystów w sytuacji pandemii Covid-19

Agnieszka Weiner
Studenci czasu pandemii - wyzwania i potencjał cyfrowej edukacji

Miłosz Wawrzyniec Romaniuk, Svitlana Kohut, Joanna Łukasiewicz-Wieleba Studenci wobec kryzysowej edukacji zdalnej. Polsko-ukraińskie badania porównawcze

Adam Naruszewicz
Studenckie strategie i umiejętności poszukiwania oraz analizowania informacji cyfrowych w procesie studiowania

Magdalena Słowik
E-edukacja i pomoc psychologiczno-pedagogiczna w opiniach nauczycieli, rodziców i uczniów szkół podstawowych

ROZDZIAŁ II
Relacje społeczne w perspektywie edukacji zdalnej

Marzenna Nowicka
Rodzice o nauczycielach w czasach pandemii - doniesienie badawcze z forów dyskusyjnych

Sylwia Galanciak, Marek Siwicki
"Rzuciłam jej się w ramiona i mocno uściskałam" - studenci pedagogiki o relacjach społecznych z początków pandemii

Marzena Dobosz
Rola bezpośrednich relacji interpersonalnych w czasie zdalnej edukacji akademickiej

Angelika Pędzich
Relacje studentów z innymi podmiotami edukacji akademickiej podczas nauczania zdalnego

ROZDZIAŁ III
Wyzwania edukacji w przyszłości i propozycje rozwiązań

Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Edukacja zdalna w czasie pandemii o konieczności zmiany paradygmatu kształcenia

Natalia Maria Ruman
Rola technologii informacyjnej w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju

Magdalena Kuczaba-Flisak
Czy zajęcia uniwersyteckie muszą być synchroniczne?

Joanna Dziekońska
Wspólnota działania dzieci w internecie - o wykorzystaniu potencjału zanurzenia uczniów w nowoczesne technologie na gruncie dydaktyki

Agnieszka M. Barwicka
Zajęcia zdalne w czasach pandemii wirusa C0VID-19 z perspektywy studenta

Bibliografia

Noty o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-8180-558-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl