CYFROWY TUBYLEC W SZKOLE DIAGNOZY I OTWARCIA TOM IV EDUKACJA ZDALNA W CIENIU PANDEMII - WIELOGŁOS AKADEMICKI
red.nauk.MARZENNA NOWICKA, red.nauk.JOANNA DZIEKOŃSKA
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8180-558-2
274 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Prezentowana praca zbiorowa zawiera teksty pedagogów dotyczące edukacji zdalnej w okresie pandemii COVID-19. Część prac ma charakter przeglądowy - opiera się na hermeneutycznej analizie tekstów naukowych (...), a część zawiera analizę ilościowo-jakościową lub jakościową wyników oryginalnych, własnych badań empirycznych typu no-motetycznego, idiograficznego lub mieszanych. (...) To zróżnicowanie podejść badawczych, poziomu kompetencji poszczególnych autorów, wagi analizowanych problemów i języka użytego w redagowaniu tekstów znakomicie wpisuje się w tytuł pracy - wielogłos akademicki.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Stanisława Juszczyka
SPIS TREŚCI
Wstęp
ROZDZIAŁ I
Doświadczenia uczestników edukacji zdalnej w czasie pandemii
Ewa Skrzetuska
Postrzeganie edukacji zdalnej przez maturzystów w sytuacji pandemii Covid-19
Agnieszka Weiner
Studenci czasu pandemii - wyzwania i potencjał cyfrowej edukacji
Miłosz Wawrzyniec Romaniuk, Svitlana Kohut, Joanna Łukasiewicz-Wieleba Studenci wobec kryzysowej edukacji zdalnej. Polsko-ukraińskie badania porównawcze
Adam Naruszewicz
Studenckie strategie i umiejętności poszukiwania oraz analizowania informacji cyfrowych w procesie studiowania
Magdalena Słowik
E-edukacja i pomoc psychologiczno-pedagogiczna w opiniach nauczycieli, rodziców i uczniów szkół podstawowych
ROZDZIAŁ II
Relacje społeczne w perspektywie edukacji zdalnej
Marzenna Nowicka
Rodzice o nauczycielach w czasach pandemii - doniesienie badawcze z forów dyskusyjnych
Sylwia Galanciak, Marek Siwicki
"Rzuciłam jej się w ramiona i mocno uściskałam" - studenci pedagogiki o relacjach społecznych z początków pandemii
Marzena Dobosz
Rola bezpośrednich relacji interpersonalnych w czasie zdalnej edukacji akademickiej
Angelika Pędzich
Relacje studentów z innymi podmiotami edukacji akademickiej podczas nauczania zdalnego
ROZDZIAŁ III
Wyzwania edukacji w przyszłości i propozycje rozwiązań
Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Edukacja zdalna w czasie pandemii o konieczności zmiany paradygmatu kształcenia
Natalia Maria Ruman
Rola technologii informacyjnej w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju
Magdalena Kuczaba-Flisak
Czy zajęcia uniwersyteckie muszą być synchroniczne?
Joanna Dziekońska
Wspólnota działania dzieci w internecie - o wykorzystaniu potencjału zanurzenia uczniów w nowoczesne technologie na gruncie dydaktyki
Agnieszka M. Barwicka
Zajęcia zdalne w czasach pandemii wirusa C0VID-19 z perspektywy studenta
Bibliografia
Noty o autorach
Kod wydawnictwa: 978-83-8180-558-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.