DYLEMATY REFORMOWANEJ SZKOŁY W XXI WIEKU
red.nauk.AGATA POPŁAWSKA
Wydawnictwo: NIEPAŃSTWOWA WSzP w BIAŁYMSTOKU
Cena: 30.40 zł
27.36 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-921930-0-8
110 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005
WSTĘP
URSZULA OSTROWSKA
EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ
JANINA USZYŃSKA - JARMOC
OBRAZ JA, TWÓRCZOŚĆ I PODMIOTOWOŚĆ- ZANIECHANE OBSZARY EDUKACJI DZIECI
AGATA POPŁAWSKA
URZECZYWISTNIANIE IDEI PODMIOTOWOŚCI UCZNIA NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIA
REFORMOWANEJ SZKOŁY
ELŻBIETA JASZCZYSZYN
STATUS ZAWODOWY NAUCZYCIELA A WYMÓG I MOŻLIWOŚCI DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
BARBARA DUDEL
MAŁGORZATA GŁOSKOWSKA-SOŁDATOW
TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY OCENY I WYBORU PROGRAMU NAUCZANIA
ALINĄ SZWARC-ADAMIUK
ŚCIEŻKI EDUKACYJNE W ZREFORMOWANEJ SZKOLE KROKIEM KU NOWOCZESNOŚCI KSZTAŁCENIA
MONIKA ZIŃCZUK
ZAŁOŻENIA PROCESU OCENIANIA W NOWYM SYSTEMIE EDUKACJI
KATARZYNA BORAWSKA-KALBARCZYK
AGATA POPŁAWSKA
NOWA MATURA - KONTROWERSJE I NADZIEJE
ALINA SZWARC-ADAMIUK
MONIKA ZIŃCZUK
NIEPAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA PEDAGOGICZNA W BIAŁYMSTOKU JAKO INSPIRATOR NAUKOWEGO DYSKURSU NAD REFORMĄ OŚWIATY
NOTA O AUTORACH
Tocząca się reforma budzi żywe zainteresowanie środowiska naukowego NWSP, które podejmuje próbę ewaluacji zachodzących zmian i wskazywania sposobów optymalizacji tego procesu. Autorzy, którzy przyjęli zaproszenie do dyskusji o dylematach reformowanej szkoły, rozważali zmiany zachodzące zarówno w teorii jak i praktyce edukacyjnej. Pokłosiem tej debaty stała się książka pod redakcją Agaty PopławskiejSPIS TREŚCIWSTĘP URSZULA OSTROWSKAEDUKACJA WOBEC WYZWAŃ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ JANINA USZYŃSKA - JARMOCOBRAZ JA, TWÓRCZOŚĆ I PODMIOTOWOŚĆ- ZANIECHANE OBSZARY EDUKACJI DZIECI AGATA POPŁAWSKAURZECZYWISTNIANIE IDEI PODMIOTOWOŚCI UCZNIA NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIAREFORMOWANEJ SZKOŁY ELŻBIETA JASZCZYSZYNSTATUS ZAWODOWY NAUCZYCIELA A WYMÓG I MOŻLIWOŚCI DOSKONALENIA ZAWODOWEGO BARBARA DUDELMAŁGORZATA GŁOSKOWSKA-SOŁDATOW TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY OCENY I WYBORU PROGRAMU NAUCZANIA ALINĄ SZWARC-ADAMIUKŚCIEŻKI EDUKACYJNE W ZREFORMOWANEJ SZKOLE KROKIEM KU NOWOCZESNOŚCI KSZTAŁCENIA MONIKA ZIŃCZUKZAŁOŻENIA PROCESU OCENIANIA W NOWYM SYSTEMIE EDUKACJI KATARZYNA BORAWSKA-KALBARCZYKAGATA POPŁAWSKANOWA MATURA - KONTROWERSJE I NADZIEJE ALINA SZWARC-ADAMIUKMONIKA ZIŃCZUKNIEPAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA PEDAGOGICZNA W BIAŁYMSTOKU JAKO INSPIRATOR NAUKOWEGO DYSKURSU NAD REFORMĄ OŚWIATY NOTA O AUTORACH
Kod wydawnictwa: 83-921930-0-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.