Dodano produkt do koszyka

Promocja

CONTROLLING PROCESS MODEL 2.0 WYTYCZNE DO OPISU I PROJEKTOWANIA PROCESÓW CONTROLLINGOWYCH wyd.2

CONTROLLING PROCESS MODEL 2.0 WYTYCZNE DO OPISU I PROJEKTOWANIA PROCESÓW CONTROLLINGOWYCH wyd.2

red.nauk. KLAUS MOOLER

Wydawnictwo: AKADEMIA CONTROLLINGU

Cena: 106.90 zł 96.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-926335-4-9

150 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Książka Controlling Process Model 2.0 na celu wsparcie czytelników w analizie, projektowaniu i dokumentowaniu procesów controllingowych, a także ma wspierać komunikację i dyskusję na ich temat. Fundamentem zaprezentowanego w książce modelu procesu controllingu jest opracowana przez IGC definicja controllingu, połączona z zakresem zadań controllerów przedstawionym w misji controllerów (IGC).

Koncepcja Modelu Procesu Controllingu 2.0 może być wykorzystana jako plan lub szablon do wdrażania procesu controllingowego w przedsiębiorstwach niezależnie od branży lub wielkości firmy. Koncepcja ta jest w szczególności przydatna do analizy procesów, identyfikacji silnych i słabych stron, a także do późniejszej optymalizacji procesów controllingowych. Model umożliwia szybkie wyjaśnienie procesów controllingowych oraz może on stanowić fundament do sprecyzowania i ujednolicenia rozumienia pojęcia controlling.

SPIS TREŚCI

PRZEDMOWA
CZŁONKOWIE GRUP IGC "MODEL PROCESU CONTROLLINGU 2.0" I MODEL PROCESU CONTROLLINGU W WERSJI
PIERWSZEJ ORAZ POZOSTALI AUTORZY

MANAGEMENT SUMMARY

1. CEL I STRUKTURA KSIĄŻKI

2. MISJA CONTROLLERÓW I MODEL PROCESU
CONTROLLINGU
2.1. MISJA CONTROLLERÓW WEDŁUG IGC
2.2. MIEJSCE CONTROLLINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.3. CYKL CONTROLLINGU
2.4. MODEL PROCESU CONTROLLINGU
2.5. INTERAKCJA z INNYMI FUNKCJAMI
2.6. ANALITYKA W PROCESACH CONTROLLINGOWYCH

3. GŁÓWNE PROCESY CONTROLLINGOWE
3.1. PLANOWANIE STRATEGICZNE
3.2. OPERACYJNE PLANOWANIE, BUDŻETOWANIE I
PROGNOZOWANIE
3.2.7. Planowanie i budżetowanie
3.2.2. Prognozowanie
3.3. CONTROLLING INWESTYCJI
3.4. RACHUNEK KOSZTÓW
3.5. RAPORTOWANIE ZARZADCZE
3.6. PARTNERSTWO BIZNESOWE
3.7. CONTROLLINC PROJEKTÓW
3.8. CONTROLLINC RYZYKA
3.9. ZARZĄDZANIE DANYMI
3.10. DALSZE DOSKONALENIE ORGANIZACJI, PROCESÓW, NARZĘDZI I SYSTEMÓW CONTROLLINGOWYCH
3.11. PRZENOSZENIE PROCESÓW CONTROLLINGOWYCH DO CENTRUM I USŁUG WSPÓLNYCH
3.12. CONTROLLING FUNKCJI
3.12.1. Wsparcie całego łańcucha wartości
3.12.2. Controlling funkcji - przykład controllingu sprzedaży

4. ZARZĄDZANIE PROCESEM CONTROLLINGOWYM - CECHY
CHARAKTERYSTYCZNE
4.1. PERSPEKTYWA ZINTEGROWANA i ROCZNA
4.2. POMIAR EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW CONTROLLINGOWYCH
4.3. CZWARTY POZIOM PROCESU - POZIOM DZIAŁAŃ - PRZYKŁAD DLA PROCESU RAPORTOWANIE ZARZADCZE
5. PODSUMOWANIE
6. SKRÓTY
7. BIBLIOGRAFIA
8. SPIS RYSUNKÓW

Kod wydawnictwa: 978-83-926335-4-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl