Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZRÓWNOWAŻONY MODEL BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWA UZDROWISKOWEGO. MODEL DZIAŁALNOŚCI TURYSTYCZNO-LECZNICZEJ W UZDROWISKACH W OKRESIE GLOBALNEGO KRYZYSU ZDROWOTNEGO...

ZRÓWNOWAŻONY MODEL BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWA UZDROWISKOWEGO. MODEL DZIAŁALNOŚCI TURYSTYCZNO-LECZNICZEJ W UZDROWISKACH W OKRESIE GLOBALNEGO KRYZYSU ZDROWOTNEGO...

ADAM R. SZROMEK

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 62.00 zł 48.98 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8102-250-7

158 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Działalność turystyczno-lecznicza prowadzona w uzdrowiskach opiera się m.in. na kuracjach wykorzystujących surowce naturalne oraz lecznicze właściwości miejscowego klimatu. Fakt ten sprawia, że ma ona ścisły związek z przyrodą, poprzez liczne punkty styczne i bezpośrednie interakcje oparte właśnie na sferze wykorzystania zasobów naturalnych oraz stałym kontakcie turysty ze środowiskiem naturalnym. Pociąga to za sobą liczne konsekwencje, gdyż zachodzące zmiany klimatyczne i zaburzenia w ekosystemach oraz bioróżnorodności oddziałują na tę formę działalności znacznie bardziej intensywnie, niż ma to miejsce w przypadku innych form turystyki. Problem ten nie pozostaje bez związku z kształtem współczesnych modeli biznesu uzdrowiskowego.
Książka prezentuje koncepcję zrównoważonego modelu biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego prowadzącego działalność turystyczno-leczniczą w zgodzie z celami zrównoważonego rozwoju. Elementem integrującym proponowane wartości w zrównoważonym modelu biznesu jest Propozycja Wartości Zrównoważonej. W toku prowadzonych badań Autor dokonuje przeglądu zrównoważonych działań w wybranych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, a także diagnozuje działalność tych zakładów w okresie pandemii COVID-19 oraz wskazuje poszerzenie działań zrównoważonych o prewencyjną rolę tych zakładów w okresie zagrożenia epidemicznego.
Książka zawiera przykłady schematów zrównoważonego modelu biznesu oraz modeli biznesu z krytycznym profilem działalności, uruchamianym w okresie kryzysu. Do książki dołączono schematy wspomagające konstrukcję własnych modeli biznesu turystycznego oraz opisano aplikację do generowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział 1
Działalność turystyczno-lecznicza w uzdrowiskach i jej uwarunkowania w okresie pandemii COVID-19
1.1. Działalność zakładów uzdrowiskowych
1.2. Uwarunkowania kryzysowe przedsiębiorstw turystycznych związane z zagrożeniami epidemiologicznymi wywołanymi pandemią wirusa
SARS-CoV-2
1.2.1. Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2
1.2.2. Turystyka w czasie pandemii COVID-19

Rozdział 2
Modele biznesu i zrównoważone modele biznesu
2.1. Modele biznesu
2.2. Zrównoważone modele biznesu
2.3. Propozycja wartości zrównoważonej

Rozdział 3
Badania nad modelami biznesu w turystyce w kontekście nowych wyzwań
3.1. Badania w zakresie modeli biznesu w działalności turystyczno-leczniczej
3.2. Turystyka zrównoważona

Rozdział 4
Działalność zrównoważona przedsiębiorstw uzdrowiskowych w czasie pandemii COVID-19 - wyniki badań własnych
4.1. Metodyka badań
4.2. Wyniki badań empirycznych w polskich uzdrowiskach
4.2.1. Rola zakładu w przeciwdziałaniu pandemii SARS-CoV-2
4.2.2. Zmiany w działalności uzdrowiskowej i w modelach biznesu uzdrowiskowego
4.2.3. Zrównoważone działania zakładu uzdrowiskowego

Rozdział 5
Zrównoważony model biznesu uzdrowiskowego
5.1. Standardowy model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
5.2. Zrównoważony model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
5.3. Krytyczny profil działalności
5.4. Transformacja etapowa modelu biznesu

Rozdział 6
Generator inspiracji zrównoważonych modeli biznesu
6.1. Moduł teoretyczny
6.2. Moduł badawczy
6.3. Generator inspiracji

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel i załączników

Załączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-250-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

EKONOMICZNE PROBLEMY TURYSTYKI
Cena: 47.15 zł 29.90 zł
Do koszyka
ETYKA W TURYSTYCE wyd.2
Cena: 60.00 zł 47.40 zł
Do koszyka
PRAWO TURYSTYKI PODRĘCZNIK
Cena: 262.50 zł 236.25 zł
Do koszyka
Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl