Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE W TURYSTYCE REGIONALNA PRZESTRZEŃ WSPÓŁPRACY W MAKROREGIONIE POŁUDNIOWYM POLSKI

INNOWACJE W TURYSTYCE REGIONALNA PRZESTRZEŃ WSPÓŁPRACY W MAKROREGIONIE POŁUDNIOWYM POLSKI

RED.MARTA NAJDA-JANOSZKA, RED.MAŁGORZATA BEDNARCZYK

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 50.00 zł 39.50 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7556-655-0

243 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

We wzroście atrakcyjności turystycznej Polski najważniejszym aktualnie wyzwaniem jest innowacyjność produktów i firm turystycznych kształtowanej we współpracujących regionach. Książka Innowacje w turystyce adresowana jest do akademików, studentów menadżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
Pozwoli na:
zmianę optyki postrzegania specyfiki przebiegu procesu innowacji w turystyce,
poznanie i skuteczne wykorzystanie efektów synergii wewnętrznych i zewnętrznych źródeł
zdolności do innowacji mikro, małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych,
efektywną budowę regionalnej przestrzeni współpracy zorientowanej na wzrost innowacyjności turystyki w regionie.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie - Małgorzata Bednarczyk
Część I
Regionalny potencjał innowacyjności w perspektywie przedsiębiorstw turystycznych
Rozdział 1.
Warunki sukcesu przedsiębiorstwa turystycznego w dobie globalizacji
- Karolina Nessel
1.1. Przyszłość turystyki
1.1.1. Globalizacja ekonomiczna
1.1.2. Środowisko i zasoby naturalne
1.1.3. Postęp technologiczny
1.1.4. Demografia
1.2. Szanse i wyzwania stojące przed branżą turystyczną
1.3. Czynniki sukcesu w turystyce w dobie globalizacji
Rozdział 2.
Polski sektor turystyczny w okresie globalnego kryzysu gospodarczego
- Małgorzata Bednarczyk, Jarema Batorski
2.1. Polski rynek przewozów lotniczych w okresie dekoniunktury
2.2. Sektor turystyki w Polsce
Rozdział 3.
Kierunki współpracy przedsiębiorstw turystycznych w procesie innowacji
3.1. Małopolski Klaster Turystyczny "Beskid" -Jacek Gancarczyk,
Bogusław Czerwiński, Kamila Kosal-Garbacz, Ryszard Szaroma
3.1.1. Zarządzanie Klastrem Beskid
3.1.2. Perspektywy rozwoju
3.2. Współpraca hoteli w ramach programu marketingowego Polish Prestige
Hotels & Resorts - Agnieszka Ciesłowska
3.2.1. Geneza powołania Polish Prestige Hotels & Resorts
3.2.2. Zasady działania Polish Prestige Hotels & Resorts
3.2.3. Perspektywy rozwoju PPH & R
Rozdział 4.
Podstawy metodyczne badań
4.1. Model zintegrowanego zarządzania łańcuchem wartości turystyki
na poziomie regionu - Małgorzata Bednarczyk
4.2. Metody badań i dobór próby badawczej - Małgorzata Bednarczyk,
Krzysztof Jakóbik
4.3. Charakterystyka badanych kluczowych interesariuszy IŁWT
- Marta Najda- Janoszka
Część II
Sprawność zarządzania w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach turystycznych
Rozdział 5.
Poziom innowacyjności - Jacek Gancarczyk
5.1. Wprowadzenie teoretyczne
5.2. Wyniki badań
5.3. Wnioski
Rozdział 6.
Zdolność do współpracy - Marta Najdą-Janoszka
6.1. Wprowadzenie teoretyczne
6.2. Wyniki badań
6.3. Wnioski
Rozdział 7.
Zarządzanie wiedzą - Jarema Batorski
7.1. Wprowadzenie teoretyczne
7.2. Wyniki badań
7.3. Wnioski
Rozdział 8.
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Ewa Wszendybył-Skulska
8.1. Wprowadzenie teoretyczne
8.2. Wyniki badań
8.3. Wnioski
Rozdział 9.
Zastosowanie zaawansowanej technologii informacyjnej - Sebastian Kopera
9.1. Wprowadzenie
9.2. Sieci i relacje zewnętrzne jako przestrzeń uczenia się
i tworzenia innowacji
9.3. Technologie informacyjno-komunikacyjne jako czynnik wpływający
na tworzenie i wdrażanie innowacji, a także relacje zewnętrzne
i zarządzanie wiedzą
9.4. Wyniki badań
9.5. Wnioski
Część III Jakość regionalnego otoczenia biznesu turystycznego
Rozdział 10.
Otoczenie instytucjonalne - Marta Najda-Janoszka
10.1. Wprowadzenie teoretyczne
10.2. Wyniki badań
10.3. Wnioski
Rozdział 11.
Otoczenie społeczne - Małgorzata Kurleto
11.1. Wprowadzenie teoretyczne
11.2. Społeczność lokalna
11.3. Turyści
11.4. Wyniki badań
11.4.1. Społeczność lokalna
11.4.2. Turyści
11.5. Wnioski
Część IV
Wykorzystanie efektów synergii - regionalne platformy współpracy
Rozdział 12.
Perspektywa przedsiębiorstw turystycznych - Marta Najda-Janoszka
Rozdział 13.
Perspektywa instytucjonalnego regionalnego otoczenia biznesu turystycznego
- Marta Najda-Janoszka
Podsumowanie - Małgorzata Bednarczyk
Bibliografia

 

Kod wydawnictwa: 978-83-7556-655-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl