Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE

JOLANTA JAKÓBCZYK-GRYSZKIEWICZ, BRONISŁAW GRYSZKIEWICZ

Wydawnictwo: ŚLĄSK

Cena: 41.90 zł 37.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7164-521-1

191 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007

Książka Komunikacja marketingowa w turystyce przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menedżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.W tej książce zderzyły się dwa sposoby myślenia o turystyce i komunikacji między podmiotami działającymi w turystyce a rynkiem i otoczeniem - myślenie naukowca z myśleniem praktyka."Siadając do pisania tej książki nie zdawaliśmy sobie sprawy jak trudno będzie czasami wypracować wspólny pogląd na problemy w niej opisywane. Mimo to jesteśmy nadal małżeństwem" (J. Jakóbczyk-Grysz-kiewicz, B. Gryszkiewicz).Turystyka jako wyodrębniona część gospodarki globalnej musi dostosować narzędzia i metody komunikacji z rynkiem i otoczeniem do różnic, które stanowią przyczynę tego wyodrębnienia.Koncepcja wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem została zaprezentowana w siedmiu rozdziałach niniejszej książki. By przybliżyć czytelnikowi złożoną naturę opisywanych problemów, posłużono się opisem, zdjęciami i rysunkami oraz analizą przypadków.

SPIS TREŚCI

Od wydawcy

Rozdział I. Specyfika gałęzi turystycznej i rynku turystycznego1. 1. Gałąź turystyczna1.2. Rynek turystyczny1.3. Segmentacja rynku turystycznego

Segmentacja geograficznaSegmentacja demograficznaSegmentacja psychograficznaSegmentacja społeczna1.4. Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na rynek turystyczny.

Rozdział II. Komunikacja gałęzi turystycznej z rynkiem i otoczeniem2.1. Istota procesu komunikacji2.2. Kanały komunikacji gałęzi turystycznej z rynkiem i otoczeniemTelewizjaCennikiRadioPrasaKomunikacja za pomocą zewnętrznych nośników informacjiInternet

Rozdział III. Etapy rozwoju podmiotów gałęzi turystycznej i wynikającez nich cele komunikacji z rynkiem i otoczeniem3.1. Etap I - przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działalnościgospodarczejPośrednie źródła informacji o rynku - badania zza biurkaBadania bezpośrednie3.2. Etap II -podjęcie decyzji o działalności gospodarczejWyróżnienie podmiotu na rynku3.3. Etap III - wejście na rynek i rozwój podmiotu gospodarczegoRozdział IV. Zapotrzebowanie turystów na informację. Źródła informacji4.1. Czynniki kształtujące zapotrzebowanie turystów na informację4.2. Źródła informacji turystycznejInformacja pochodząca ze źródeł komercyjnychNiekomercyjne źródła informacji turystycznej - informacjepochodzące od podmiotów gałęzi turystycznejRozdział V. Komunikacja między regionem a potencjalnymi turystami5.1. Przekazywanie informacji za pomocą mediów masowych5.2. Przekazywanie informacji za pomocą wydawnictw własnych regionu5.3. Przekazywanie informacji za pomocą Internetu5.4. Informacja kierunkowa5.5. Informacja zewnętrzna (outdoor) rozmieszczona poza granicami regionu.Rozdział VI. Komunikacja regionu z odwiedzającymi go turystami6.1. Informacja zewnętrzna - umieszczona na nośnikach znajdującychsię wewnątrz regionu lub na jego granicach6.2. Miejsca szczególne lokalizacji nośników informacji6.3. Informacja bram zewnętrznych6.4. Informacja bram wewnętrznych6.5. Złożone systemy lokalnej informacji zewnętrznej6.6. Oznakowanie miejskich szlaków turystycznych6.7. Oznakowanie pozamiejskich szlaków turystycznych6.8. Informacja zewnętrzna o zasadach korzystania z walorów turystycznych i infrastruktury6.9. Biura informacji turystycznejRozdział VII. Komunikacja podmiotów gospodarczych z rynkiem turystycznym7.1. Informacja zewnętrzna podmiotów gospodarczych7.2. Media masowe jako nośnik informacji wysyłanych przez podmiotgałęzi turystycznej7.3. Wydawnictwa podmiotów gospodarczych7.4. InternetLiteratura

Kod wydawnictwa: 978-83-7164-521-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

BEZPIECZNA TURYSTYKA I REKREACJA
Cena: 52.40 zł 47.16 zł
Do koszyka
GINĄCE KULTURY AUSTRALII NOWEJ ZELANDII I KANADY A ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ ZRÓWNOWAŻONĄ
Cena: 48.00 zł 37.92 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 37.92 zł

Do koszyka
PRAWO W TURYSTYCE
Cena: 45.90 zł 41.31 zł
Do koszyka
Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl