Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE TOM 1 W STRONĘ INNOWACYJNOŚCI

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE TOM 1 W STRONĘ INNOWACYJNOŚCI

red.KATARZYNA KOPECKA-PIECH

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE KATEDRA

Cena: 35.00 zł 31.50 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-63434-55-7
 
258 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
 

Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media oraz ich użytkownicy. Swoje prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni lub pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem nieustannej zmiany, ale czy wszystkie mają charakter innowacyjny?
Ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rafał Nahirny, Erving Gojfman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych.

Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak, Od gatunku
przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych
opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów
informacyjnych wczoraj i dziś

Krzysztof Gajewski, Rozwój medialnej kultury
uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji

Jakub Parnes, Grupa Pewnych Osób jako przykład
nieformalnego lokalnego ruchu społecznego
internautów

Marcin Krzanicki, Zabawa znaczeniami. Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów (internetowych)

Piotr Nowak, Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych

Agata Ludzis-Todorov, Przestrzenie blogowania. Blog
a wybrane serwisy nowych mediów

Katarzyna Kopecka-Piech, Afordancje i struktury
innowacyjności medialnej - w kierunku integracji
technologii w codziennych aktywnościach
użytkowników

Autorzy tomu

Indeks osób

Kod wydawnictwa: 978-83-63434-55-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl