ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE TOM 1 W STRONĘ INNOWACYJNOŚCI
red.KATARZYNA KOPECKA-PIECH
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE KATEDRA
Cena: 35.00 zł
31.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-63434-55-7
oprawa: miękka Rok wydania: 2015 |
Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media oraz ich użytkownicy. Swoje prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni lub pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem nieustannej zmiany, ale czy wszystkie mają charakter innowacyjny?
Ze Wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rafał Nahirny, Erving Gojfman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych.
Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak, Od gatunku
przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych
opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów
informacyjnych wczoraj i dziś
Krzysztof Gajewski, Rozwój medialnej kultury
uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji
Jakub Parnes, Grupa Pewnych Osób jako przykład
nieformalnego lokalnego ruchu społecznego
internautów
Marcin Krzanicki, Zabawa znaczeniami. Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów (internetowych)
Piotr Nowak, Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych
Agata Ludzis-Todorov, Przestrzenie blogowania. Blog
a wybrane serwisy nowych mediów
Katarzyna Kopecka-Piech, Afordancje i struktury
innowacyjności medialnej - w kierunku integracji
technologii w codziennych aktywnościach
użytkowników
Autorzy tomu
Indeks osób
Kod wydawnictwa: 978-83-63434-55-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.