Dodano produkt do koszyka

Promocja

MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE

MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE

MAREK SOKOŁOWSKI

Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 40.90 zł 36.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7611-377-7

367 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie - zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie, jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego - może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą.

Ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Marek SokołowskiWstępCZĘŚĆ IKOMUNIKOWANIE POLITYCZNE. Strategie - kampanie - egzemplifikacjeAdam IlciówPublic relations w polityce. Ujęcie krytyczneKarina Stasiuk - KrajewskaPolityczne public relations - o trudnościach pojęciowychAleksandra SekleckaKultura polityczna elit jako determinanta manipulacji medialnejMagdalena MatejaBłazen, bulterier, tygrysica. Strategie komunikacyjne politycznych ekstremistówMałgorzata AdamikInformacja w telewizyjnej reklamie politycznejMichał PieniasEwolucja medialnego wizerunku polityka na przykładzie zdjęć Andrzeja Leppera zawartych we "Wprost" oraz w "Przeglądzie"Bara NdiayeBarack Obama w ujęciu prasy francuskiej (dziennik "Le Monde")Paulina OlechowskaJęzykowa siła rażenia. Kaczyński i Tusk - analiza porównawcza expose premierówMateusz TrawińskiAbdykacja rozumu. Czerwcowa debata na łamach "Gazety Wyborczej" o książce Sławomira Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografiiNatalia KwapiszManipulacje w mediach na przykładzie recepcji raportu o WSI w "Gazecie Wyborczej"Sebastian FikusManipulacje nastrojami wojennymi w mediach hitlerowskichCZĘŚĆ II POLITYCZNE ASPEKTY 1NTERNETULeszek PorębskiInternet jako remedium na kryzys demokracji. Historia pewnego złudzeniaStanisław BurdziejZarządzanie reputacją w Internecie - aspekty społeczne i polityczneMagdalena Szpunar"Tyle razy głosowałem i nic z tego nie wynika" - przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniuWojciech WalczakInternetowe portale informacyjne: analiza z użyciem zautomatyzowanych narzędzi badawczych (i pierwsze wyniki)Sebastian SkolikWikipedia jako scena walki politycznej: strategie politycznych ataków oraz obrony przed upolitycznieniem projektuWojciech MuszyńskiMuzyka tożsamościowa jako przejaw aktywności społecznej w nowych realiachNota o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7611-377-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl