ZAUFANIE W ZESPOLE W KONTEKŚCIE TEORII POZYTYWNEGO ZARZĄDZANIA
BARBARA JÓZEFOWICZ
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 26.90 zł
24.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8180-565-0
119 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Książka dr Józefowicz bez wątpienia może przyczynić się do lepszego rozpoznania zjawiska [zaufania w zespole] i jego naświetlenia z perspektywy koncepcji pozytywnego zarządzania. (...) Moim zdaniem ta monografia może zaciekawić zarówno przedstawicieli świata nauki, jak i praktyków. Dla tych pierwszych, może stanowić interesujące i dobrze przygotowane kompendium wiedzy, dla tych drugich - źródło inspiracji w doskonaleniu metod pracy i/lub zarządzania.
prof. dr hab. Beata Glinka Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
Uzyskane przez Autorkę wyniki badań przyczyniają się do wypełnienia luki teoretycznej i empirycznej, występujących w sferze eksplorowanej problematyki poprzez między innymi potwierdzenie i ustalenie siły związku pomiędzy zaufaniem a pozytywnymi relacjami w badanych zespołach oraz identyfikację wpływu komponentów zaufania na pozytywne relacje w zespole. Także druga część badania dotycząca relacji pomiędzy zaufaniem a skłonnością do dzielenia się wiedzą stanowi podstawę dla wysunięcia wniosków i rekomendacji praktycznych.
prof. dr hab. Dagmara Lewicka
Wydział Zarządzania, Akademia Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława Staszica w Krakowie
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Zaufanie we współczesnym nurcie badań w obszarze zarządzania
1.1. Pojęcie zaufania - perspektywy i interpretacje
1.2. Współczesne badania nad zaufaniem
1.3. Zaufanie w zespole
Rozdział 2
Zaufanie jako element pozytywnego potencjału
organizacji
2.1. W kierunku teorii pozytywnego zarządzania
2.2. Założenia koncepcji pozytywnego potencjału organizacji
2.3. Pozytywność zaufania
2.4. Badania nad zaufaniem jako kluczowym elementem pozytywnego potencjału organizacji w świetle badań własnych
Rozdział 3
Rola zaufania w kształtowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
3.1. Pozytywne relacje interpersonalne a zaufanie
w zespole
3.2. Badanie empiryczne zależności między zaufaniem
a pozytywnymi relacjami w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
3.2.1. Cel i metodą badań
3.2.2. Operacjonalizacja badanych pojęć
3.2.3. Charakterystyka próby badawczej
3.2.4. Wpływ zaufania na pozytywne relacje interpersonalne w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla - wyniki badań
3.3. Konkluzje i dyskusja
Rozdział 4
Wpływ zaufania na dzielenie się wiedzą w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
4.1. Zaufanie a dzielenie się wiedzą
4.2. Cel i metoda badania
4.3. Wyniki badań wpływu zaufania na dzielenie się wiedzą w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
4.4. Konkluzje i dyskusja
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis schematów i wykresów
Kod wydawnictwa: 978-83-8180-565-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.