Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

ZAUFANIE W ZESPOLE W KONTEKŚCIE TEORII POZYTYWNEGO ZARZĄDZANIA

ZAUFANIE W ZESPOLE W KONTEKŚCIE TEORII POZYTYWNEGO ZARZĄDZANIA

BARBARA JÓZEFOWICZ

Producent: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 26.90 zł 24.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 17.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8180-565-0

119 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Książka dr Józefowicz bez wątpienia może przyczynić się do lepszego rozpoznania zjawiska [zaufania w zespole] i jego naświetlenia z perspektywy koncepcji pozytywnego zarządzania. (...) Moim zdaniem ta monografia może zaciekawić zarówno przedstawicieli świata nauki, jak i praktyków. Dla tych pierwszych, może stanowić interesujące i dobrze przygotowane kompendium wiedzy, dla tych drugich - źródło inspiracji w doskonaleniu metod pracy i/lub zarządzania.
prof. dr hab. Beata Glinka Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski

Uzyskane przez Autorkę wyniki badań przyczyniają się do wypełnienia luki teoretycznej i empirycznej, występujących w sferze eksplorowanej problematyki poprzez między innymi potwierdzenie i ustalenie siły związku pomiędzy zaufaniem a pozytywnymi relacjami w badanych zespołach oraz identyfikację wpływu komponentów zaufania na pozytywne relacje w zespole. Także druga część badania dotycząca relacji pomiędzy zaufaniem a skłonnością do dzielenia się wiedzą stanowi podstawę dla wysunięcia wniosków i rekomendacji praktycznych.
prof. dr hab. Dagmara Lewicka
Wydział Zarządzania, Akademia Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława Staszica w Krakowie

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
Zaufanie we współczesnym nurcie badań w obszarze zarządzania
1.1. Pojęcie zaufania - perspektywy i interpretacje
1.2. Współczesne badania nad zaufaniem
1.3. Zaufanie w zespole

Rozdział 2
Zaufanie jako element pozytywnego potencjału
organizacji
2.1. W kierunku teorii pozytywnego zarządzania
2.2. Założenia koncepcji pozytywnego potencjału organizacji
2.3. Pozytywność zaufania
2.4. Badania nad zaufaniem jako kluczowym elementem pozytywnego potencjału organizacji w świetle badań własnych

Rozdział 3
Rola zaufania w kształtowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
3.1. Pozytywne relacje interpersonalne a zaufanie
w zespole
3.2. Badanie empiryczne zależności między zaufaniem
a pozytywnymi relacjami w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
3.2.1. Cel i metodą badań
3.2.2. Operacjonalizacja badanych pojęć
3.2.3. Charakterystyka próby badawczej
3.2.4. Wpływ zaufania na pozytywne relacje interpersonalne w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla - wyniki badań
3.3. Konkluzje i dyskusja

Rozdział 4
Wpływ zaufania na dzielenie się wiedzą w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
4.1. Zaufanie a dzielenie się wiedzą
4.2. Cel i metoda badania
4.3. Wyniki badań wpływu zaufania na dzielenie się wiedzą w zespołach menedżerskich najwyższego szczebla
4.4. Konkluzje i dyskusja

Zakończenie

Literatura

Spis tabel

Spis schematów i wykresów

Kod producenta: 978-83-8180-565-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.