INWESTYCJE KONCERNÓW NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM. WYBRANE ZAGADNIENIA
red.LIDIA POKRZYCKA
Wydawnictwo: UMCS
Cena: 33.90 zł
30.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7784-111-2
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2012 |
|
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
SPIS TREŚCI
Wstęp (Lidia Pokrzycka)
BOGDAN BOROWIK
Agora S.A. i jej media w latach 1989 2011
KATARZYNA BARTOŃ
AxelSpringer Polska. Historia i działalność wydawnicza
MAŁGORZATA ADAMIK-SZYSIAK
Grupa Bauer Media w Polsce. Działalność i kierunki rozwoju
LIDIA POKRZYCKA
Polskie inwestycje koncernów Orkla/Mccom i Polskapresse
Kod wydawnictwa: 978-83-7784-111-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.