ZACHOWANIA KONSUMENTÓW AKTYWIZUJĄCE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI GASTRONOMICZNE W TURBULENTNYM I NIEPEWNYM OTOCZENIU
AGNIESZKA GÓRKA-CHOWANIEC
Wydawnictwo: PWE
Cena: 79.90 zł
63.12 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-208-2480-3
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2022 |
|
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
ROZDZIAŁ 1. EWOLUCJA I ROZWÓJ USŁUG GASTRONOMICZNYCH
1.1. Historyczny rozwój usług gastronomicznych na świecie i w Polsce
1.2. Funkcje działalności przedsiębiorstw gastronomicznych
1.3. Teoretyczne ujęcie modeli biznesu, mogących mieć zastosowanie w przedsiębiorstwach gastronomicznych
1.4. Przedsiębiorstwo świadczące usługi gastronomiczne
ROZDZIAŁ 2. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG GASTRONOMICZNYCH - ASPEKT TEORETYCZNY
2.1. Teoria zachowań konsumentów
2.2. Zachowania konsumentów w ujęciu modelowym
2.3. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych
2.4. Trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów na rynku usług gastronomicznych
2.5. Jakość usług gastronomicznych jako determinanta zachowań konsumentów
ROZDZIAŁ 3. METODYKA I ORGANIZACJA BADAŃ EMPIRYCZNYCH
3.1. Zwyczaje żywieniowe Polaków - przebieg procesu badawczego
3.2. Uwarunkowania korzystania przez konsumentów z usług gastronomicznych - przebieg procesu badawczego
ROZDZIAŁ 4. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI - UJĘCIE EMPIRYCZNE
4.1. Zwyczaje żywieniowe Polaków - prezentacja wyników badań
4.2. Uwarunkowania korzystania przez konsumentów z usług gastronomicznych w świetle wyników badań własnych
ROZDZIAŁ 5. MODEL STRATEGICZNEGO DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTW GASTRONOMICZNYCH W OKRESIE PANDEMII I WARUNKACH POSTPANDEMICZNYCH
5.1. Strategia działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne przed, w czasie i po pandemii
5.2. "Straktyka" jako koncepcja strategicznego działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w nowej rzeczywistości
5.3. Organizacja zwinna jako model działania przedsiębiorstwa gastronomicznego w nowej rzeczywistości
PODSUMOWANIE I WNIOSKI
ZAŁĄCZNIKI
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABLIC
SPIS RYSUNKÓW
Kod wydawnictwa: 978-83-208-2480-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.