Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW AKTYWIZUJĄCE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI GASTRONOMICZNE W TURBULENTNYM I NIEPEWNYM OTOCZENIU

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW AKTYWIZUJĄCE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI GASTRONOMICZNE W TURBULENTNYM I NIEPEWNYM OTOCZENIU

AGNIESZKA GÓRKA-CHOWANIEC

Producent: PWE

Cena: 79.90 zł 71.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 22.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 25.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-208-2480-3
 
304 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.

Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ 1. EWOLUCJA I ROZWÓJ USŁUG GASTRONOMICZNYCH
1.1. Historyczny rozwój usług gastronomicznych na świecie i w Polsce
1.2. Funkcje działalności przedsiębiorstw gastronomicznych
1.3. Teoretyczne ujęcie modeli biznesu, mogących mieć zastosowanie w przedsiębiorstwach gastronomicznych
1.4. Przedsiębiorstwo świadczące usługi gastronomiczne

ROZDZIAŁ 2. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG GASTRONOMICZNYCH - ASPEKT TEORETYCZNY
2.1. Teoria zachowań konsumentów
2.2. Zachowania konsumentów w ujęciu modelowym
2.3. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych
2.4. Trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów na rynku usług gastronomicznych
2.5. Jakość usług gastronomicznych jako determinanta zachowań konsumentów

ROZDZIAŁ 3. METODYKA I ORGANIZACJA BADAŃ EMPIRYCZNYCH
3.1. Zwyczaje żywieniowe Polaków - przebieg procesu badawczego
3.2. Uwarunkowania korzystania przez konsumentów z usług gastronomicznych - przebieg procesu badawczego

ROZDZIAŁ 4. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI - UJĘCIE EMPIRYCZNE
4.1. Zwyczaje żywieniowe Polaków - prezentacja wyników badań
4.2. Uwarunkowania korzystania przez konsumentów z usług gastronomicznych w świetle wyników badań własnych

ROZDZIAŁ 5. MODEL STRATEGICZNEGO DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTW GASTRONOMICZNYCH W OKRESIE PANDEMII I WARUNKACH POSTPANDEMICZNYCH
5.1. Strategia działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne przed, w czasie i po pandemii
5.2. "Straktyka" jako koncepcja strategicznego działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w nowej rzeczywistości
5.3. Organizacja zwinna jako model działania przedsiębiorstwa gastronomicznego w nowej rzeczywistości

PODSUMOWANIE I WNIOSKI

ZAŁĄCZNIKI

BIBLIOGRAFIA

SPIS TABLIC

SPIS RYSUNKÓW

Kod producenta: 978-83-208-2480-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.