Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
MODELOWANIE I SYMULACJA WIELOAGENTOWA W BADANIACH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
AGATA WAWRZYNIAK
Wydawnictwo: DIFIN
Cena: 75.00 zł
59.25 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8270-271-2
stron: 251
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy
w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej.
Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Uwarunkowania zachowań konsumentów
1.1. Zachowania konsumentów – istota i zakres pojęcia
1.2. Kluczowe czynniki wpływające na zachowania konsumenckie
1.3. Eksploracja zachowań konsumentów w świetle ekonomii behawioralnej
Rozdział . Modele i metody modelowania zachowań konsumenckich
2.1. Klasyczne modele zachowań konsumentów
2.2. Zmiany w rozumieniu postępowania konsumentów
2.3. Przegląd metod modelowania zachowań konsumentów
2.4. Przesłanki stosowania modelowania i symulacji wieloagentowej
Rozdział 3. Modelowanie i symulacja wieloagentowa – znaczenie i rozwój
3.1. Charakterystyka podejścia wieloagentowego
3.2. Istota modelowania i symulacji wieloagentowej
3.3. Kierunki zastosowań symulacji wieloagentowej – przegląd dotychczasowych badań
Rozdział 4. Podstawy metodyczne badania zachowań konsumenckich z zastosowaniem symulacji wieloagentowej
4.1. Koncepcja procedury badawczej
4.2. Struktura wieloagentowego modelu do badania zachowań zakupowych
4.3. Konstrukcja i kalibracja modelu wieloagentowego
4.4. Założenia walidacji modelu na podstawie wybranego studium przypadku
Rozdział 5. Model zachowań zakupowych konsumentów na rynku żywności – studium przypadku
5.1. Zidentyfikowanie środowiska symulacyjnego w badanym obszarze
5.2. Identyfikacja głównych czynników wpływających na zachowania konsumenckie na podstawie danych empirycznych
5.3. Budowa modelu symulacyjnego zachowania konsumentów
5.4. Możliwości zastosowania modelu w praktyce – propozycje eksperymentów symulacyjnych
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Indeks rzeczowy
Kod wydawnictwa: 978-83-8270-271-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.