Dodano produkt do koszyka

Promocja

MODELOWANIE I SYMULACJA WIELOAGENTOWA W BADANIACH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MODELOWANIE I SYMULACJA WIELOAGENTOWA W BADANIACH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW

AGATA WAWRZYNIAK

Wydawnictwo: DIFIN

Cena: 75.00 zł 59.25 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8270-271-2

stron: 251

format: B5

oprawa: miękka

Rok wydania: 2023

 

Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy
w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej.

Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Uwarunkowania zachowań konsumentów

1.1. Zachowania konsumentów – istota i zakres pojęcia
1.2. Kluczowe czynniki wpływające na zachowania konsumenckie
1.3. Eksploracja zachowań konsumentów w świetle ekonomii behawioralnej

Rozdział . Modele i metody modelowania zachowań konsumenckich

2.1. Klasyczne modele zachowań konsumentów
2.2. Zmiany w rozumieniu postępowania konsumentów
2.3. Przegląd metod modelowania zachowań konsumentów
2.4. Przesłanki stosowania modelowania i symulacji wieloagentowej

Rozdział 3. Modelowanie i symulacja wieloagentowa – znaczenie i rozwój

3.1. Charakterystyka podejścia wieloagentowego
3.2. Istota modelowania i symulacji wieloagentowej
3.3. Kierunki zastosowań symulacji wieloagentowej – przegląd dotychczasowych badań

Rozdział 4. Podstawy metodyczne badania zachowań konsumenckich z zastosowaniem symulacji wieloagentowej

4.1. Koncepcja procedury badawczej
4.2. Struktura wieloagentowego modelu do badania zachowań zakupowych
4.3. Konstrukcja i kalibracja modelu wieloagentowego
4.4. Założenia walidacji modelu na podstawie wybranego studium przypadku

Rozdział 5. Model zachowań zakupowych konsumentów na rynku żywności – studium przypadku

5.1. Zidentyfikowanie środowiska symulacyjnego w  badanym obszarze
5.2. Identyfikacja głównych czynników wpływających na zachowania konsumenckie na podstawie danych empirycznych
5.3. Budowa modelu symulacyjnego zachowania konsumentów
5.4. Możliwości zastosowania modelu w praktyce – propozycje eksperymentów symulacyjnych

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Indeks rzeczowy

Kod wydawnictwa: 978-83-8270-271-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl