Dodano produkt do koszyka

Promocja

WSPÓŁCZESNE DYSKURSY MEDIALNE TOM DRUGI

WSPÓŁCZESNE DYSKURSY MEDIALNE TOM DRUGI

red.IWONA HOFMAN, red.DANUTA KĘPA-FIGURA

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-227-9572-9

218 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.

Z recenzji prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

SPIS TREŚCI

I. Narzędzia dyskursów medialnych

Barbara Bogołębska
Topos nowości i nadzwyczajności w dziennikarstwie prasowym

Marta Wójcicka
Rola pamięci zbiorowej w dyskursie medialnym (na przykładzie Strajku Kobiet)

Bartłomiej Maliszewski
Nowe historie to znane historie - publicystyczne metafory jako wykładniki
opowieści

Grażyna Filip
Komunikacyjny potencjał ciszy. Motoryzacyjna prasa branżowa

II. Tematyczne dyskursy medialne

Małgorzata Gruchoła
Zamknięcie szkół z powodu pandemii COVID-19 w dyskursach medialnych
Polityki.pl

Olga Białek-Szwed, Aneta Wójciszyn-Wasil
Strach w medialnym dyskursie o pandemii COVID-19 w Polsce. Wymiar
leksykalny i audialny

Magdalena Pataj
Dyskursy medialne dotyczące szczepień poza kolejnością na przykładzie
"Wydarzeń" Polsatu

Michalina Pokorska
Radiowe serwisy i telewizyjne programy informacyjne - mediolingwistyczna
analiza porównawcza (na przykładzie audycji z 27 marca 2020 roku)

Anna Musialik-Chmiel
Tożsamość regionalna w dyskursie medialnym - śląskość jako szczególny przypadek kulturowy

Rafał Leśniczak
Wizerunek szkolnictwa wyższego w Polsce na wybranych portalach opinii

Paulina Kijewska
Dyskurs o gangsterze w polskich filmach fabularnych

*

Wojciech Kajtoch
Czy istnieje tekstowy obraz świata?

Kod wydawnictwa: 978-83-227-9572-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl