WSPÓŁCZESNE DYSKURSY MEDIALNE TOM DRUGI
red.IWONA HOFMAN, red.DANUTA KĘPA-FIGURA
Wydawnictwo: UMCS
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-227-9572-9
218 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.
Z recenzji prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej
SPIS TREŚCI
I. Narzędzia dyskursów medialnych
Barbara Bogołębska
Topos nowości i nadzwyczajności w dziennikarstwie prasowym
Marta Wójcicka
Rola pamięci zbiorowej w dyskursie medialnym (na przykładzie Strajku Kobiet)
Bartłomiej Maliszewski
Nowe historie to znane historie - publicystyczne metafory jako wykładniki
opowieści
Grażyna Filip
Komunikacyjny potencjał ciszy. Motoryzacyjna prasa branżowa
II. Tematyczne dyskursy medialne
Małgorzata Gruchoła
Zamknięcie szkół z powodu pandemii COVID-19 w dyskursach medialnych
Polityki.pl
Olga Białek-Szwed, Aneta Wójciszyn-Wasil
Strach w medialnym dyskursie o pandemii COVID-19 w Polsce. Wymiar
leksykalny i audialny
Magdalena Pataj
Dyskursy medialne dotyczące szczepień poza kolejnością na przykładzie
"Wydarzeń" Polsatu
Michalina Pokorska
Radiowe serwisy i telewizyjne programy informacyjne - mediolingwistyczna
analiza porównawcza (na przykładzie audycji z 27 marca 2020 roku)
Anna Musialik-Chmiel
Tożsamość regionalna w dyskursie medialnym - śląskość jako szczególny przypadek kulturowy
Rafał Leśniczak
Wizerunek szkolnictwa wyższego w Polsce na wybranych portalach opinii
Paulina Kijewska
Dyskurs o gangsterze w polskich filmach fabularnych
*
Wojciech Kajtoch
Czy istnieje tekstowy obraz świata?
Kod wydawnictwa: 978-83-227-9572-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.