Dodano produkt do koszyka

Promocja

UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI BADAŃ MARKETINGOWYCH

UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI BADAŃ MARKETINGOWYCH

PIOTR TARKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7417-921-8
 
316 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
 

Uwzględniając całość przedmiotu zainteresowania monografii, należy ją uznać za opracowanie bardzo interesujące, oryginalne, koncentrujące się na problematyce unikatowej w dorobku światowym i krajowym. W literaturze światowej można zidentyfikować pojedyncze publikacje poświęcone problematyce skuteczności badań marketingowych, ale nie dotyczą one takiego zakresu i skali studiów, jakie daje się zaobserwować w recenzowanej publikacji. Na szczególne wyróżnienie zasługuje rozpatrywanie problematyki badań marketingowych w kontekście uwarunkowań organizacyjnych. Jest rzeczą typową, że badania marketingowe opisuje się z perspektywy metodologiczno-metodycznej, ale analizowanie ich z perspektywy kultury organizacyjnej, wewnętrznych procesów komunikacji czy też stylu podejmowania decyzji jest nietypowe dla znanych mi publikacji poświęconych badaniom marketingowym.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie 1. Istota, znaczenie i uwarunkowania skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach 1.1. Istota i funkcje oraz procesowe ujęcie badań marketingowych 1.2. Znaczenie skutecznych badań marketingowych w zarządzaniu marketingowym firmą 1.3. Uwarunkowania organizacyjne skuteczności badań marketingowych 1.4. Uwarunkowania metodologiczne skuteczności badań marketingowych 2. Założenia w konstrukcji modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych 2.1. Model konceptualny i definicja skuteczności badań marketingowych 2.2. Procedura operacjonalizacji modelu skuteczności badań marketingowych2.3. Instrument pomiarowy w sferze operacjonalizacji modelu skuteczności badań marketingowych 3. Metodologia badań empirycznych, ocena wskaźników i analiza wymiarowości wielkości teoretycznych modelu skuteczności badań marketingowych3.1. Proces doboru respondentów do próby oraz powody odmowy uczestnictwa w badaniach 3.2. Charakterystyka prób badawczych w ujęciu cech metryczkowych i rekrutacyjnych 3.3. Analiza spójności wskaźników w zakresie badanych wielkości teoretycznych 3.4. Analiza wymiarowości wielkości teoretycznych w operacyjnym modeluskuteczności badań marketingowych 4. Diagnoza uwarunkowań i efektów skuteczności badań marketingowychw przedsiębiorstwach 4.1. Możliwości przedsiębiorstw w sferze pomiaru skuteczności badań marketingowych 4.2. Determinanty skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach4.3. Specyfika poszczególnych uwarunkowań i efektów skuteczności badańmarketingowych 4.4. Modelowanie strukturalne (SEM) związków w zakresie uogólnionych uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów skuteczności badańmarketingowych Zakończenie ZałącznikiBibliografiaSpis rysunkówSpis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-921-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl