UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI BADAŃ MARKETINGOWYCH
PIOTR TARKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7417-921-8
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2017 |
|
Uwzględniając całość przedmiotu zainteresowania monografii, należy ją uznać za opracowanie bardzo interesujące, oryginalne, koncentrujące się na problematyce unikatowej w dorobku światowym i krajowym. W literaturze światowej można zidentyfikować pojedyncze publikacje poświęcone problematyce skuteczności badań marketingowych, ale nie dotyczą one takiego zakresu i skali studiów, jakie daje się zaobserwować w recenzowanej publikacji. Na szczególne wyróżnienie zasługuje rozpatrywanie problematyki badań marketingowych w kontekście uwarunkowań organizacyjnych. Jest rzeczą typową, że badania marketingowe opisuje się z perspektywy metodologiczno-metodycznej, ale analizowanie ich z perspektywy kultury organizacyjnej, wewnętrznych procesów komunikacji czy też stylu podejmowania decyzji jest nietypowe dla znanych mi publikacji poświęconych badaniom marketingowym.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie 1. Istota, znaczenie i uwarunkowania skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach 1.1. Istota i funkcje oraz procesowe ujęcie badań marketingowych 1.2. Znaczenie skutecznych badań marketingowych w zarządzaniu marketingowym firmą 1.3. Uwarunkowania organizacyjne skuteczności badań marketingowych 1.4. Uwarunkowania metodologiczne skuteczności badań marketingowych 2. Założenia w konstrukcji modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych 2.1. Model konceptualny i definicja skuteczności badań marketingowych 2.2. Procedura operacjonalizacji modelu skuteczności badań marketingowych2.3. Instrument pomiarowy w sferze operacjonalizacji modelu skuteczności badań marketingowych 3. Metodologia badań empirycznych, ocena wskaźników i analiza wymiarowości wielkości teoretycznych modelu skuteczności badań marketingowych3.1. Proces doboru respondentów do próby oraz powody odmowy uczestnictwa w badaniach 3.2. Charakterystyka prób badawczych w ujęciu cech metryczkowych i rekrutacyjnych 3.3. Analiza spójności wskaźników w zakresie badanych wielkości teoretycznych 3.4. Analiza wymiarowości wielkości teoretycznych w operacyjnym modeluskuteczności badań marketingowych 4. Diagnoza uwarunkowań i efektów skuteczności badań marketingowychw przedsiębiorstwach 4.1. Możliwości przedsiębiorstw w sferze pomiaru skuteczności badań marketingowych 4.2. Determinanty skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach4.3. Specyfika poszczególnych uwarunkowań i efektów skuteczności badańmarketingowych 4.4. Modelowanie strukturalne (SEM) związków w zakresie uogólnionych uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów skuteczności badańmarketingowych Zakończenie ZałącznikiBibliografiaSpis rysunkówSpis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7417-921-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.