Dodano produkt do koszyka

Promocja

TOŻSAMOŚĆ WIZUALNA ZNAK SYSTEM WIZERUNEK

TOŻSAMOŚĆ WIZUALNA ZNAK SYSTEM WIZERUNEK

ZBIGNIEW CHMIELEWSKI, DARIUSZ TWORZYDŁO, KRZYSZTOF J. RYCHTER

Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.

Cena: 64.90 zł 58.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-927713-7-1

190 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. - to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy - naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku - powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.W przejrzysty sposób autorzy przeprowadzają czytelnika przez obszar tych zagadnień, począwszy od źródeł i przesłanek projektowania znaku firmowego, przez zasady budowania na jego podstawie systemu identyfikacji wizualnej oraz posługiwania się nim, aż po znaczenie takiego komunikowania dla wizerunku firmy czy instytucji. Przykłady, ilustracje i schematy obrazują opisywane zagadnienia, odwołując się do brandów funkcjonujących na rynku od lat ale pokazują też mniej znane marki i ich symbolikę. Pozycja ta jest jedną z nielicznych książek na polskim rynku wydawniczym, poruszających z naukowego punktu widzenia tematykę corporate identity, a zarazem będącą mocno osadzoną w praktyce jaka jest udziałem autorów, od wielu lat zajmujących się komunikowaniem, projektowaniem CI oraz wizerunkiem licznych organizacji.

SPIS TREŚCI

Od Autorów

Rozdział I. Znak1. Percepcja wizualna

Wzrok

Bodźce wizualneWrażenia i spostrzeżeniaZnaczeniaZachowaniaZasady percepcjiZnak jako obraz elementarnyCo jest znakiem, co symbolem, a co logo? - terminologia.2. Znak graficznyElementy znakuJęzyk znaków - plastyczne środki wyrazuKompetencje i narzędzia projektowaniaWspółczesne znaki i symboleTrendyZnak - wartość użytkowa, estetyczna i artystycznaLogo - spójność treści i formy 3. Znaki i symbole organizacjiProgramowanie i projektowanieWzorzec logo jako rdzeń systemu tożsamości wizualnej Grzechy powszednie w praktyce projektowania, wdrażania i stosowania symboli graficznychRozdział II. System identyfikacji wizualnej (SIW)1. Znak firmowy - logo - podstawowy element systemuRodzaje znaków firmowych w zależności od budowyOddziaływanie znaku i jego funkcje w systemieKatalog znaku jako imperatywny zapis cechTypografia firmowa - niedoceniany element systemuKonstans firmowyFormy dekoracyjneReguły stosowania znaku firmowego2. Konstruowanie systemuLogo jako punkt wyjściaRola systemu identyfikacji wizualnej w komunikacjimarketingowej organizacjiOdzwierciedlenie struktury, zasad, wartościUnifikacja przekazu3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnejReaktywnośćOptymalizacjaIntegracja wewnętrznaIndywidualizacja4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnejSIW firmySIW grupy firmSIW instytucji, samorządu terytorialnego, urzęduSIW produktu (usługi)SIW wydarzenia5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowaniaRozbudowa i adaptacja. Przyczyny i momenty zmian w systemieStandaryzacjaStosowanieSzkolenieOutsourcingMonitoringArchiwizacja matryc i księgi symboluPosługiwanie się danymi w kontaktach z podmiotamizewnętrznymiPrawa autorskieDobór wykonawców7. Księga tożsamościRodzaje dokumentów (manuał, katalog symbolu, księga znaku,księga tożsamości)Sposób posługiwania się i wykorzystaniaRozdział III. Wizualizacja w kształtowaniu wizerunku1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzneWdrażanie systemu a jego akceptacja w zespole pracowniczym Efektywność kosztowa i wizerunkowa komunikacji zewnętrznejrealizowanej z wykorzystaniem systemu identyfikacjiBariery wdrażania systemu identyfikacji wizualnej3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemuidentyfikacji wizualnej5. Tworzenie tożsamości wizualnej - kto co robi i jakimi metodami6. SIW - spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnieBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-927713-7-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl