Dodano produkt do koszyka

Promocja

SYSTEMY INFORMACYJNE W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLOWYCH WSPOMAGANIE DECYZJI W STRATEGICZNYCH I OPERACYJNYCH OBSZARACH DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

SYSTEMY INFORMACYJNE W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLOWYCH WSPOMAGANIE DECYZJI W STRATEGICZNYCH I OPERACYJNYCH OBSZARACH DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

IRENEUSZ P. RUTKOWSKI

Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90 zł 47.32 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-208-2412-4

304 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania decyzji marketingowych, technologiach informacyjnych oraz zbiorach niezbędnych informacji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności przedsiębiorstw handlowych. Zasadniczym celem prowadzonych rozważań jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, jak firmy prowadzące działalność handlową powinny organizować oraz wykorzystywać system informacyjny i technologie z nim związane, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na użyteczne informacje rynkowe i marketingowe, aby podejmować dobre decyzje sprzyjające osiąganiu celów marketingowych, finansowych, ekonomicznych i pozaekonomicznych w warunkach zrównoważonego rozwoju.

W przedsiębiorstwach handlowych systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z obrotem towarowym, marketingiem i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych, CRM, automation marketing, edukacja potencjalnego klienta). Zastosowanie nowoczesnej technologii informacyjnej (TI) w zarządzaniu marketingowym sprzyja wzmacnianiu konkurencyjności firmy handlowej.

Książka uwzględnia potrzeby różnych segmentów czytelników. Stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych oraz operacyjnych. Książka adresowana jest także do pracowników uczelni badających procesy informacyjne dokonujące się w sektorze handlu oraz do studentów uczelni ekonomicznych, zwłaszcza studiujących na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka.

SPIS TREŚCI

Wykaz skrótów

Wstęp

1. Decyzje i informacje w działalności przedsiębiorstwa handlowego
Rola i znaczenie informacji w procesie decyzyjnym
Rodzaje sytuacji decyzyjnych w przedsiębiorstwie handlowym
Informacja marketingowa jako systemowy zasób intelektualny

2. Systemy informacyjne zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym
System informacyjny - istota i zakres pojęciowy
Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa handlowego
Determinanty funkcjonowania systemu informacyjnego
Prawne problemy stosowania technologii informacyjnej
Bezpieczeństwo informacji i ochrona danych

3. Wspomaganie informacyjne działalności marketingowej
Źródła i formy informacji marketingowych
Koncepcje i funkcje marketingowych systemów informacyjnych
Elementy systemu informacji marketingowych
Wspomaganie decyzji marketingowych w firmach handlowych

4. Informacje w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności handlowej
Informacje o zakupach i zapasach towarów
Metody analizy sprzedaży, cen i zyskowności asortymentu towarów
Informacje i decyzje o lokalizacji firmy handlowej
Zbiory informacji o komunikacji marketingowej oraz o postawach i zachowaniach klientów
Potrzeby informacyjne dotyczące makrootoczenia
Potrzeby informacyjne dotyczące konkurentów

5. Systemy informacyjne zarządzania asortymentem i relacjami z klientami
Strumienie informacyjne w zarządzaniu nowym asortymentem
System informacyjny zarządzania relacjami z klientami
Kokpit menedżerski jako narzędzie monitoringu procesów biznesowych

6. Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie handlowym
Narzędzia technologii informacyjnej
Operacyjne obszary zastosowań technologii informacyjnej
Wdrażanie i eksploatacja technologii informacyjnej

7. Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w handlu
Ewolucja systemów automatycznej identyfikacji w handlu
Marketing automatyczny i edukacja potencjalnego klienta
Wirtualizacja przedsiębiorstw handlowych

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-208-2412-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl