Dodano produkt do koszyka

Promocja

SOCIAL MEDIA MARKETING

SOCIAL MEDIA MARKETING

GRZEGORZ SZYMAŃSKI, MAGDALENA GRĘBOSZ, DAGNA SIUDA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŁÓDZKA

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7283-783-7

123 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Social media marketing to prężnie rozwijająca się forma marketingu internetowego. Social media marketing można zaliczyć do obowiązującego obecnie trendu Web 2.0. opierającego się na specyficznej, dwukierunkowej formie przekazu dokonywanego za pomocą mediów społecznościowych. W konsekwencji konsumenci - użytkownicy social media - są nie tylko odbiorcami, ale również pełnoprawnymi twórcami publikowanych treści i aktywnymi uczestnikami działań w ramach komunikacji marketingowej przedsiębiorstw.Oprócz rozwoju Internetu, wśród przesłanek rozkwitu marketingu mediów społecznościowych można wymienić rozwój społeczeństwa informacyjnego, opartego na nauce, racjonalności i refleksyjności oraz kultury zdominowanej przez produkty medialne i informacyjne, z typowymi dla nich znakami, symbolami i znaczeniami.Głównym celem niniejszej monografii jest przedstawienie koncepcji social media marketing, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia mediów społecznościowych

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie
1. Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing)
1.1. Nowy wymiar komunikacji w Internecie
1.2. Charakterystyka mediów społecznościowych {social media)
1.3. Podział mediów społecznościowych
1.4. Społeczności wirtualne w Internecie
2. Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing
2.1. Tribal marketing jako podstawa social media marketing
2.2. Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing
2.3. Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce
2.4. Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych
3. Społeczności marek a social media marketing
3.1. Pojęcie i istota społeczności marek
3.2. Społeczności marek w mediach społecznościowych
3.3. Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka
3.4. Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm
4. Komunikacja marketingowa w social media
4.1. Przegląd form i narzędzi social media marketing
4.2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych
4.3. Advertgaming w social gaming
4.4. Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka
4.5. Reklamowa wartość blogosfery
4.6. Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Summary
Charakterystyka zawodowa autorów

Kod wydawnictwa: 978-83-7283-783-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl