Dodano produkt do koszyka

Promocja

PRZEDSIĘBIORSTWO WE WSPÓŁCZESNYM OTOCZENIU- WYZWANIA I DYLEMATY

PRZEDSIĘBIORSTWO WE WSPÓŁCZESNYM OTOCZENIU- WYZWANIA I DYLEMATY

KATARZYNA KOZIOŁ-NADOLNA, WOJCIECH LEOŃSKI, MALWINA SZCZEPKOWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7972-404-8

165 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Przedsiębiorstwa działają obecnie w warunkach, które cechuje duża złożoność, burzliwość i niestađbilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą niezwykle dynamicznie ilość czynników oddziałujących na przedsiębiorstwo, a także ich dynamikę. Zarówno ilość, jak i przede wszystkim niezwykłe tempo zmian czynników wpływających na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw stawiają przedsiębiorców przed trudnymi wyborami, które decydują o ich sukcesie bądź porażce. Postęp technologiczny, zmiany zachowań klientów, zwiększona i globalna konkurencja, krótki cykl życia produktów i zmieniający się biznes (m.in. globalizacja, internacjonalizacja działalności, specjalizacja) to niektóre z czynników, które tworzą potrzebę zmian w organizacjach. (...)
W drodze do wykreowania właściwej ścieżki rozwojowej liczy się szybkość podejmowanych decyzji. Stawia to przed przedsiębiorcami i kadrą menedżerską ambitne zadania w zakresie identyfikacji kluczowych zasobów i czynników sukcesu w organizacji, a także identyfikację szans i zagrożeń w otoczeniu. Istnieje więc potrzeba analizowania licznych wyzwań i to w rozmaitych układach (ekonomicznych, społecznych, prawnych itp.), przedsiębiorstwo bowiem pozostaje w ciągłych interakcjach ze swoim otoczeniem. Jako system otwarty istnieje ono "w" i "dzięki" otoczeniu, co znaczy, że z jednej strony otoczenie powinno wspierać rozwój przedsiębiorstwa, z drugiej zaś przedsiębiorstwa powinny być odpowiedzialne, czyli przyjmować na siebie zobowiązania i odpowiedzialność publiczną, szczególnie w tych dziedzinach, które nie mogą być prowadzone na zasadach przedsiębiorczości.
Ze wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo
1.1. Przedsiębiorca w teorii zarządzania
1.2. Geneza przedsiębiorstwa
1.3. Pojęcie przedsiębiorstwa rodzinnego
1.4. Specyfika przedsiębiorstw rodzinnych
Bibliografia

2. Przedsiębiorstwo w otoczeniu
2.1. Cechy i elementy współczesnego otoczenia
2.2. Metody analizy otoczenia
Bibliografia

3. Przedsiębiorstwo w środowisku społecznym
3.1. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa
3.2. Interesariusze przedsiębiorstwa
3.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu
3.4. Zarządzanie środowiskowe
3.5. Różnorodność i zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie
Bibliografia

4. Przedsiębiorstwo na rynku globalnym
4.1. Pojęcie i istota procesu globalizacji
4.2. Identyfikacja przedsiębiorstwa globalnego
4.3. Strategie firm globalnych na rynkach zagranicznych
Bibliografia

5. Funkcjonowanie przedsiębiorstw z sektora małych i średnich przedsiębiorstw
5.1. Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw
5.2. Rola sektora MŚP w gospodarce
5.3. Bariery rozwoju sektora MŚP w Polsce
5.4. Polityka i formy wspierania rozwoju sektora MŚP
5.5. Alternatywne źródła finansowanie działalności MŚP
Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7972-404-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl