Dodano produkt do koszyka

Promocja

PODSTAWY ANALIZY STATYSTYCZNEJ W BADANIACH RYNKU

PODSTAWY ANALIZY STATYSTYCZNEJ W BADANIACH RYNKU

MONIKA KRAWIEC, HANNA DUDEK, JOANNA LANDMESSER

Wydawnictwo: SGGW

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7583-294-5

106 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

W opracowaniu położono nacisk na aspekt praktyczny omawianych zagadnień. Myślą przewodnią było bowiem zilustrowanie za pomocą prostych przykładów wybranych problemów badań rynkowych i marketingowych oraz pokazanie sposobu zastosowania poszczególnych metod w analizie niektórych zjawisk i procesów rynkowych. Do rozwiązania większości proponowanych zadań wystarcza wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Praca ta ma więc na celu przybliżenie aplikacyjnych aspektów ilościowej analizy rynku, dzięki czemu pomoże studentom pozyskać umiejętność doboru właściwych metod statystycznych do analiz rynkowych i marketingowych.

SPIS TREŚCI

Wstęp1.Analiza rynku - podstawy teoretyczneMonika Krawiec2.Przestrzenna analiza zjawisk rynkowychHanna Dudek2.1.Analiza zasięgu i potencjału rynkowego2.2.Miary koncentracji (monopolizacji) na rynku dóbr i usług2.2.1.Wprowadzenie2.2.2.Współczynnik koncentracji (CRN)2.2.3.Współczynnik Herfindahla-Hirschmana (HHI)2.2.4.Współczynnik entropii (E)2.2.5.Współczynnik Giniego (G)2.2.6.Uwagi dotyczące wyboru miernika koncentracji2.3.Lokalizacja przestrzenna w badaniach rynku3.Wielowymiarowa analiza zjawisk rynkowychJoanna Landmesser3.1.Wprowadzenie3.2.Metody segmentacji rynku3.2.1.Istota segmentacji rynku3.2.2.Wyznaczanie segmentów3.3.Metody redukcji danych wykorzystywane w ocenie pozycji produktu na rynku3.3.1.Analiza czynnikowa3.3.2.Analiza korespondencji3.4.Metody porządkowania liniowego3.4.1.Cel i wymagania wstępne3.4.2.Metoda sum standaryzowanych3.4.3.Metoda wzorca rozwoju4.Metody analizy dystrybucjiJoanna LandmesserAneksHanna DudekLiteratura

Kod wydawnictwa: 978-83-7583-294-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl