Dodano produkt do koszyka

Promocja

OBRAZ I PRZESTRZEŃ W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

OBRAZ I PRZESTRZEŃ W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

red.nauk.SŁAWOMIR KOWALSKI, red.nauk.JACEK SZTUKA, red.nauk.KATARZYNA ZADROS

Wydawnictwo: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA

Cena: 149.90 zł 134.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65179-29-6

296 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015

Komunikacja marketingowa dla współczesnych przedsiębiorstw, organizacji non profit, miast, a nawet państw, staje się coraz ważniejszym narzędziem budowy pozycji konkurencyjnej. Dlatego badaniem efektywności oraz czynników tę efektywność kształtujących zajmuje się coraz liczniejsze grono badaczy i praktyków. Co więcej, można zaryzykować stwierdzenie, iż jest to jeden z instrumentów marketingu przechodzących najbardziej dynamiczne zmiany i stwarzających coraz lepsze warunki dla konkurowania, a także utrzymywania pozytywnych relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi oraz pozyskiwania nowych.Dlatego nikogo nie dziwi, że współczesne firmy, komunikując się z otoczeniem, wykorzystują różnorodne techniki komunikacyjne, zwłaszcza techniki perswazji i sugestii, po to, by wzbudzać w odbiorcach komunikatów potrzebę posiadania produktów oraz skłaniać ich do pożądanych, z perspektywy tych firm, zachowań. W tej walce o zagospodarowanie umysłu, emocji i wyobraźni nabywcy obraz wydaje się bardzo istotnym elementem, wpływającym na skuteczność powstawania i rozwoju nowych potrzeb, którym towarzyszy wzbudzanie chęci posiadania.Badacze od wielu lat zwracają także uwagę na to, że zmiany, jakie zachodzą we współczesnym świecie, skłaniają do coraz szerszej dyskusji o tym, jak efektywnie kształtować świadomość społeczną poprzez zarządzanie informacją wizualną w taki sposób, by wzbudzać w odbiorcach zarówno takie potrzeby, które skłaniają do właściwego korzystania z dóbr przyrody i kultury, jak i takie, które prowadzą do produkcji i sprzedaży nowych produktów oraz usług.Prowadzone od wielu lat na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej prace koncepcyjne dotyczące tych kwestii stały się podstawą do zorganizowania Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Obraz i Przestrzeń w Komunikacji Marketingowej - Oblicza, Perspektywy, Zarządzanie", w ramach której możliwa była wymiana poglądów, opinii i doświadczeń dotyczących posługiwania się obrazem i przestrzenią w komunikacji marketingowej.W wyniku podjętych w czasie Konferencji dyskusji, analiz i prezentacji badań własnych uczestników powstała prezentowana niniejsza monografia.

SPIS TREŚCI

Przedmowa Część 1.Oddziaływanie obrazu i przestrzeni w marketingu - ujęcie globalneRozdział 1.Felicjan BylokFunkcje symboliczne przedmiotów konsumpcji Rozdział 2.Witold GdowiczKansei. Pomiędzy wrażeniem, a wytworem Rozdział 3. Gerd Liebezeit, Elisabeth Liebezeit Marine Garbage and the Economy - Tasks for Marketing and Management Rozdział 4.Agata Małysa-KaletaUwarunkowania kulturowe w procesie decyzyjnym konsumentów Rozdział 5.Viktoriia Bozhkova, Olha Prokopenko, Marina ProkopenkoPatriotic Motives as the Means of Product Promotion in Markets Rozdział 6.Sebastian SkolikPrzestrzeń wykadrowana. Społeczne kreowanie wizerunku obszarów zurbanizowanych iobiektów architektonicznych w projektach Fundacji WikimediaCzęść 2. Wpływ obrazu na komunikację marketingowąRozdział 7.Roman GarbiecSpecyfika działań marketingowych w ubezpieczeniach społecznych Rozdział 8.Sławomir KowalskiWizualizacja marek klubów sportowych w przestrzeni miejskiej Rozdział 9.Agata Krukowska-MilerDziałania wizualizacyjne zakładów leczniczych jako przejaw promocji Rozdział 10.Anna NiedzielskaWspółczesny wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie w świetle koncepcji gender marketingu Rozdział 11.Artur SawickiWpływ twórców treści wideo występujących w Internecie na profesjonalną komunikację marketingową Rozdział 12.Mikołaj ZgaińskiWykorzystanie obrazu w kontekście komunikacji marketingowej klubów Speedway Ekstraligi Część 3. Wizualizacja w oddziaływaniu marketingowymRozdział 13.Iwona HerbuśEfektywna komunikacja marketingowa jako proces kształtujący sukces marki Rozdział 14.Magdalena Kolańska, Anna Kapinos, Oleg Gorbaniuk, Magdalena Chodara, Paweł Chochoł, Kamil Kazanowski, Tomasz Kliszcz, Kamil MroczekStruktura potrzeb aktywizowanych przez reklamy prasowe Rozdział 15. Paweł Nowodziński Rola komunikacji marketingowej i identyfikacji wizualnej w kształtowaniu rozwoju firm Rozdział 16. Ohla Prokopenko, Tatiana Pimonenko, Katarzyna Zięba The Color Influence in Marketing Rozdział 17.Katarzyna Stryszowska-WiniarzObietnica raju - kreatywność w przekazie marketingowym Rozdział 18.Marta WięckowskaTesty wizualne jako narzędzie projektanta do weryfikacji czytelności komunikatów wizualnych Część 4. Projektowanie graficzne i komunikacja wizualna w marketingu i dziedzinach pokrewnychRozdział 19. Katarzyna Gawrych-Olender, Jacek OlenderRola pedagoga w kształtowaniu myślenia obrazowego studentów projektowania graficznego przy tworzeniu komunikatu perswazyjnego Rozdział 20. Roman Olejnik Obrazy syntaktycznych wykresów funktorów logicznych w zastosowaniu do systemów eksperckich Rozdział 21. Janusz Pacuda Sytuacja dyskursywna w komunikacji wizualnej Rozdział 22. Marek Szajt Obraz jako wskazanie dla wnioskowania w badaniach marketingowychRozdział 23. Jacek Sztuka Obraz w przekazie reklamowym

Kod wydawnictwa: 978-83-65179-29-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl