Dodano produkt do koszyka

Promocja

PUBLIC RELATIONS

PUBLIC RELATIONS

LESZEK KUPIEC, ANNA AUGUSTYN

Wydawnictwo: WSZFiZ w BIAŁYMSTOKU

Cena: 50.30 zł 45.27 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-87256-65-X

203 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2004

WSTĘP
Kilkuletnie prowadzenie dydaktyki, obserwacja firm i własne doświadczenia praktyczne w zakresie public relations skłoniły nas do napisania tej książki. Naszym celem jest przedstawienie, głównie studentom, kompendium wiedzy w kontekście przydatności public relations do zarządzania firmą i wykreowania jej pozytywnego wizerunku w otoczeniu.
Przedstawiamy literaturę przedmiotu (odsyłacze) do poszczególnych tematów, nie stroniąc od własnych ujęć. Na tle ogólnej teorii PR (rozdz. I i II) analizujemy przydatność poszczególnych instrumentów (rozdz. III). Stojąc zaś na stanowisku większej skuteczności długofalowych działań public relations nad pojedynczymi przedsięwzięciami omawiamy kampanię PR (rozdz. IV). Pracę kończą rozważania (rozdz. V) nad etyką i zawodem specjalisty od public relations.
Mamy nadzieję, iż niniejsza publikacja przybliży zagadnienia public relations oraz zachęci studentów do głębszego zapoznania się z tą niezmiernie ciekawą, ale również bardzo rozwojową dziedziną. Zapotrzebowanie na specjalistów od public relations będzie w przyszłości na pewno wzrastać, jako że żadna firma, która chce odnosić sukcesy na rynku, nie może pozwolić sobie na to, aby nie dbać o własną reputację.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

ROZDZIAŁ I WSTĘP DO PUBLIC RELATIONS
1.1.Pojęcie oraz istota public relations
1.2.Zadania oraz zakres działań public relations
1.3.Public relations a reklama
1.4.Otoczenie jako podmiot komunikowania i oddziaływania public realtions

ROZDZIAŁ II FUNKCJE PUBLIC RELATIONS
2.1.Kreowanie pozytywnej tożsamości oraz wizerunku firmy
2.2.Wewnętrzne public relations
2.3.Zewnętrzne public relations
2.4.Zarządzanie sytuacją kryzysową

ROZDZIAŁ III INSTRUMENTY PUBLIC RELATIONS
3.1.Publikacje
3.2.Wystąpienia publiczne
3.2.1.Wystąpienia i prezentacje przed zgromadzonym audytorium
3.2.2.Wywiady dla środków masowego przekazu
3.3.Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu
3.4.Konferencje prasowe
3.5.Organizacja imprez specjalnych
3.6.Sponsoring
3.7.Lobbying
3.8.Intemetowe public relations

ROZDZIAŁ IV KAMPANIA PUBLIC RELATIONS

ROZDZIAŁ V ETYKA I ZAWÓD PUBLIC RELATIONS
5.1.Etyka w public relations
5.2.Public relations jako zawód

BIBLIOGRAFIA

WYKAZ RYSUNKÓW

WYKAZ TABEL

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

Kod wydawnictwa: 83-87256-65-X

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl