Dodano produkt do koszyka

Promocja

PUBLIC RELATIONS

PUBLIC RELATIONS

ANTHONY DAVIS

Wydawnictwo: PWE

Cena: 57.00 zł 45.03 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-208-1706-5
 
284 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
 

W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.

SPIS TREŚCI

Przedmowa

Podziękowania

Wstęp

Rozdział 1. ISTOTA PUBLIC RELATIONS"Spin"Powszechność public relations

Definicje

Rola perswazjiKultura public relationsKomunikacja a public relationsPublicityMediaCzym public relations nie jestPoczątki PR"Dopóki gazety [są] ważne"Ojcowie założyciele współczesnego public relations"Porządek z chaosu"Rozdział 2. CEL PUBLIC RELATIONSKomunikacja korporacyjnaKomunikacja i przywództwoTworzenie wartości dla akcjonariuszyGdzie jest dom?"Oczy i uszy" organizacjiWizerunek, tożsamość i reputacjaEtyka i wartości w biznesieRozdział 3. W ORGANIZACJIWizja i misjaOrganizacja ucząca sięKultura przedsiębiorczościMotywacjaStruktura i otoczenie organizacjiKanały komunikacjiZarządzanie zmianamiOrganizacyjna mowa ciałaRozdział 4. POZA ORGANIZACJĄOtoczenie działalności gospodarczejNiespokojne czasyOdbiorcy i interesariuszeSpołeczna odpowiedzialność biznesuZarządzanie ryzykiem i zarządzanie kryzysoweRozdział 5. KOMUNIKACJATeoria komunikacjiRodzaje działalności public relationsDoskonałośćRozwiązywanie konfliktówDyfuzja i efektyKształtowanie postawPostawa i postępowanieRozdział 6. BADANIA, PLANOWANIE I OCENABadania i ocenaEfektywnośćStrategia i planowanieTeoria sytuacyjna i segmentacjaAnaliza kosztów i korzyściRozdział 7. KLIENCICele relacjiPrywatny dialogLojalność i wartość klienta w okresie aktywności nabywczejPodejmowanie decyzji przez konsumentaJednostka decyzyjnaTroska o relacjeRozdział 8. MARKETINGPromotion-mixMarketingowe public relationsObszary wsparciaMarkiZintegrowana komunikacja marketingowaMarketing zaangażowany społecznieRelacje między MPR i marketingiemRozdział 9. SPRAWY PUBLICZNESfera publicznaPublic relations rząduPropagandaLobbingZarządzanie problemamiRozdział 10. RELACJE ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄSpołeczne zaangażowanie biznesuCeleŚrodowiskoDziałania na rzecz społeczności lokalnejWycena darowiznSektor non profitRozdział 11. MEDIAMedia poważne i rozrywkoweWartości w mediachKomunikacja za pośrednictwem mediówMedia on-linePublic relations a mediaRozdział 12. GLOBALNE PUBLIC RELATIONSRozwój public relations na świecieCzynniki komunikacyjneMyślenie wolne od stereotypów i uproszczeńOrganizacje pozarządoweSojusze międzynarodowe i związki regionalneKraje rozwijające sięRozdział 13. PROFESJA PUBLIC RELATIONSWielkość i strukturaBieżąca działalność doradczaCechy osoboweZarobki praktyków PRZintegrowane usługiWizerunek i reputacja PRSamoregulacjaKształcenie i szkolenieRozdział 14. PRZYSZŁOŚĆInternetDziennikarzePolitykaGlobalizacjaDziałalność PRBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-208-1706-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl