PUBLIC RELATIONS
ANTHONY DAVIS
Wydawnictwo: PWE
Cena: 57.00 zł
45.03 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-208-1706-5
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2007 |
|
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Podziękowania
Wstęp
Rozdział 1. ISTOTA PUBLIC RELATIONS"Spin"Powszechność public relations
Definicje
Rola perswazjiKultura public relationsKomunikacja a public relationsPublicityMediaCzym public relations nie jestPoczątki PR"Dopóki gazety [są] ważne"Ojcowie założyciele współczesnego public relations"Porządek z chaosu"Rozdział 2. CEL PUBLIC RELATIONSKomunikacja korporacyjnaKomunikacja i przywództwoTworzenie wartości dla akcjonariuszyGdzie jest dom?"Oczy i uszy" organizacjiWizerunek, tożsamość i reputacjaEtyka i wartości w biznesieRozdział 3. W ORGANIZACJIWizja i misjaOrganizacja ucząca sięKultura przedsiębiorczościMotywacjaStruktura i otoczenie organizacjiKanały komunikacjiZarządzanie zmianamiOrganizacyjna mowa ciałaRozdział 4. POZA ORGANIZACJĄOtoczenie działalności gospodarczejNiespokojne czasyOdbiorcy i interesariuszeSpołeczna odpowiedzialność biznesuZarządzanie ryzykiem i zarządzanie kryzysoweRozdział 5. KOMUNIKACJATeoria komunikacjiRodzaje działalności public relationsDoskonałośćRozwiązywanie konfliktówDyfuzja i efektyKształtowanie postawPostawa i postępowanieRozdział 6. BADANIA, PLANOWANIE I OCENABadania i ocenaEfektywnośćStrategia i planowanieTeoria sytuacyjna i segmentacjaAnaliza kosztów i korzyściRozdział 7. KLIENCICele relacjiPrywatny dialogLojalność i wartość klienta w okresie aktywności nabywczejPodejmowanie decyzji przez konsumentaJednostka decyzyjnaTroska o relacjeRozdział 8. MARKETINGPromotion-mixMarketingowe public relationsObszary wsparciaMarkiZintegrowana komunikacja marketingowaMarketing zaangażowany społecznieRelacje między MPR i marketingiemRozdział 9. SPRAWY PUBLICZNESfera publicznaPublic relations rząduPropagandaLobbingZarządzanie problemamiRozdział 10. RELACJE ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄSpołeczne zaangażowanie biznesuCeleŚrodowiskoDziałania na rzecz społeczności lokalnejWycena darowiznSektor non profitRozdział 11. MEDIAMedia poważne i rozrywkoweWartości w mediachKomunikacja za pośrednictwem mediówMedia on-linePublic relations a mediaRozdział 12. GLOBALNE PUBLIC RELATIONSRozwój public relations na świecieCzynniki komunikacyjneMyślenie wolne od stereotypów i uproszczeńOrganizacje pozarządoweSojusze międzynarodowe i związki regionalneKraje rozwijające sięRozdział 13. PROFESJA PUBLIC RELATIONSWielkość i strukturaBieżąca działalność doradczaCechy osoboweZarobki praktyków PRZintegrowane usługiWizerunek i reputacja PRSamoregulacjaKształcenie i szkolenieRozdział 14. PRZYSZŁOŚĆInternetDziennikarzePolitykaGlobalizacjaDziałalność PRBibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-208-1706-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.