Dodano produkt do koszyka

Promocja

NOWE TRENDY I WYZWANIA W ZARZĄDZANIU KONCEPCJE ZARZĄDZANIA

NOWE TRENDY I WYZWANIA W ZARZĄDZANIU KONCEPCJE ZARZĄDZANIA

RED.ELŻBIETA WEISS, RED.MARZENA GODLEWSKA, RED.AGNIESZKA BITKOWSKA

Wydawnictwo: VIZJA PRESS&IT

Cena: 58.70 zł 52.83 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-61086-29-1

510 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

Niniejsza praca Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu jest efektem nadesłanych artykułów uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej, zorganizowanej w Warszawie przez Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania. Jest ona dziełem nie tylko teoretyków, lecz także praktyków zarządzania zarówno krajowych, jak i zagranicznych, którzy w swych publikacjach dzielą się własnymi doświadczeniami z zakresu zarządzania organizacjami, ze szczególną uwagą poświęconą nowym podejściom do procesu zarządzania organizacją w aspekcie globalizacji.
Książka podzielona jest na trzy części i zaprezentowano w niej wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu:
I. Zarządzania przedsiębiorstwem w dobie globalizacji,
II. Nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania,
III. Instrumentów zarządzania.
Nadesłane licznie artykuły zostały zrecenzowane i, po starannym doborze, usystematyzowane według problemów związanych z częściami publikacji.
Elżbieta Weiss, Marzena Godlewska, Agnieszka Bitkowska

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie
Uvod
Introduction
Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie globalizacji
Rozdział 1. Dudek Danuta: Strategia budowania marki kosmetycznej
Rozdział 2. Grzegorzek Łukasz: Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw
Rozdział 3. Jarka Sławomir: Ocena komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie
energetycznym ALFA S.A
Rozdział 4. Klimek Sabina: Uwarunkowania stanu i rozwoju funkcjonowania sektora małych przedsiębiorstw
Rozdział 5. Kowalski Michał Jerzy: Rachunek kosztów działań. Problemy
implementacyjne w polskich przedsiębiorstwach
Rozdział 6. Kulig Jan: Zagrożenia dla konkurencyjności przedsiębiorstw krajowych
wywołane nowymi cechami globalizacji gospodarki
Rozdział 7. Misiąg Franciszek: Wpływ wielkości przedsiębiorstwa na jego działalność marketingową
Rozdział 8. Nowacki Robert: Zarządzania marketingowe w czasach globalizacji.
Doświadczenia rynku polskiego
Rozdział 9. Oleksyn Tadeusz: Globalizacja a strategie przedsiębiorstw
Rozdział 10. Ryszka Sabina: Wpływ emigracji na gospodarkę Polski w XXI wieku
Rozdział 11. Ryszka Sabina: Wiedza w dobie globalizacji
Rozdział 12. Sienica Paweł: Wpływ globalizacji na zarządzanie łańcuchem dostaw
Rozdział 13. Stępień Joanna: Rola współczesnego przywódcy w organizacji
Rozdział 14. Susmarski Sebastian: Ocena wpływu specjalnych stref ekonomicznych
na otoczenie na przykładzie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Część II. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania
Rozdział 15. Antczak Zbigniew: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(zagadnienia defmicyjno-systematyzacyjne)
Rozdział 16. Bukowska Agnieszka, Zaleśna Aleksandra: Rola kadry kierowniczej
w budowaniu organizacji procesowej
Rozdział 17. Bukowska Agnieszka: Outsourcing i offshoring procesów biznesowych
Rozdział 18. Borowik Małgorzata, Dorota Kowalska-Goś, Kornela Oblińska: Zarządzanie
zmianą w Komendzie Głównej Policji
Rozdział 19. Chyba Zbigniew: Wiedza pracowników źródłem przewagi konkurencyjnej
przedsiębiorstw akademickich
Rozdział 20. Danielak Wiesław: Zastosowanie nowoczesnych koncepcji zarządzania
w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
Rozdział 21. Klaus Agata, Radosław Ryńca: Przesłanki wykorzystania podejścia
procesowego oraz wybrane metody podnoszenia efektywności procesów
w przedsiębiorstwie
Rozdział 22. Leszczewska Krystyna: Zarządzanie potencjałem pracy w sektorze małych
firm wybranych krajów
Rozdział 23. Mizera Katarzyna: Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu
nowoczesną metodą tworzenia przewagi konkurencyjnej
Rozdział 24. Ryszkowski Waldemar, Dariusz Winkler: Wirtualizacja działalności
przedsiębiorstw
Rozdział 25. Tomaszych, Krzysztof: Wykorzystanie badań wizualizacyjnych w procesie
wykrywczym
Rozdział 26. Szczepankowski Piotr: Zintegrowany model zarządzania wartością
przedsiębiorstwa
Rozdział 27. Weiss Elżbieta: Nowoczesne koncepcje zarządzania z perspektywy
procesualnej
Rozdział 28. Wróblewska Violetta: Rola członków organizacji w zarządzaniu wiedzą
Rozdział 29. Wójcik Grażyna: Nowe trendy w zarządzaniu jakością w administracji
finansów publicznych

Część III. Instrumenty zarządzania
Rozdział 30. Anders Joanna: Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
jako strukturalny instrument polityki regionalnej
Rozdział 31. Bachnik Katarzyna: Neuromarketing - rzeczywistość czy utopia naukowa
Rozdział 32. Biernat-Jarka Agnieszka: Finansowe wsparcie innowacyjnej działalności
małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Rozdział 33. Borowik Małgorzata: Nowoczesne zarządzanie finansami wyzwaniem
XXI wieku dla Policji
Rozdział 34. Cieciura Marek: Efektywne metody testowego sprawdzania wiedzy
Rozdział 35. Godlewska Marzena: Polityka kadrowa jako czynnik podnoszenia jakości
pracy
Rozdział 36. Główkowski Wojciech: Zastosowanie innowacji w zarządzaniu wyższą
uczelnią niepubliczną
Rozdział 37. Irzyński Rafał: Innowacje w organizacji a wynik finansowy
Rozdział 38. Kolterman Krzysztof. Systemy wspomagania zarządzaniem w praktyce MSP
na przykładzie sterowania zaopatrzeniem i produkcją MRPII w branży meblarskiej
Rozdział 39. Maksymowicz Robert: Zarządzanie unijnym projektem inwestycyjnym
w sektorze mikroprzedsiębiorstw regionu opolskiego
Rozdział 40. Mrowicka Joanna: Zastosowanie modelu SIX SIGMA w zarządzaniu
ryzykiem w sektorze finansów publicznych
Rozdział 41. Pęciłło Małgorzata: Ocena skuteczności zarządzania bezpieczeństwa
i higieny pracy
Rozdział 42. Ryńca Radosław, Pawlak-Wołanin Agnieszka: Mierniki efektywności
procesów i działań
Rozdział 43. Ryńca Radosław, Pawłak-Wolanin Agnieszka: Wskaźniki oceny pracy
ośrodków odpowiedzialności jednostki samorządu lokalnego w zakresie ochrony
środowiska
Rozdział 44. Sądecka Zofia: Biogaz jako niekonwencjonalne źródło energii
Rozdział 45. Szczepańska Katarzyna: Podmiotowy aspekt systemu zarządzania jakością
według PN-EN ISO 9001:2001
Rozdział 46. Lenort Radim, Vozńdkovd Iveta, Besta Petr - Vyużiti vicekriterialniho
rozhodovani ve strategickem rizeni na pfikladu zfizeni prodejniho centra
Rozdział 47. Ćerny Jaromir, Bobdk Roman - Klastry a jejich podil na hodnoceni
konkurenceschopnosti {Ćerny Jaromir, Bobdk Roman, Clusters and their
competitiveness evaluation share)
Rozdział 8. Skdlovd Petra - Vzdelavani pracovniku

Kod wydawnictwa: 978-83-61086-29-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl