NIWELOWANIE LUKI KOMPETENCJI MENEDŻERÓW W PROCESIE PRZEKSZTAŁCANIA PRZEDSIĘBIORSTWA W ORGANIZACJĘ INTELIGENTNĄ
MARIOLA DŻWIGOŁ-BAROSZ
Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Cena: 53.90 zł
48.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7880-102-3
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2013 |
|
Opracowanie jest próbą odpowiedzi na pytaniem, w jakim stopniu współczesne przedsiębiorstwo przemysłowe i ich kadra kierownicza są przygotowane do przekształcenia przedsiębiorstw w organizacje inteligentne oraz jakie działania należy podjąć aby ten cel osiągnąć. W pracy stwierdzono m.in., że doskonalenie kompetencji kadry kierowniczej powinno się rozpatrywać nie tylko przez pryzmat rozwoju umiejętności tej grupy zasobów ludzkich, ale także w kontekście ich zdolności do kierowania i pobudzania rozwoju innych pracowników, co ma zwiększać szanse przedsiębiorstwa na przekształcenie w organizację inteligentną.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
DIAGNOZOWANIE LUKI KOMPETENCJI MENEDŻERÓW1. Kompetencje w procesie funkcjonowania organizacji2. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w warunkach nowejekonomii3. Określanie luk kompetencji menedżerów przedsiębiorstwaROZDZIAŁ IIORGANIZACJA INTELIGENTNA JAKO ORGANIZACJA OPARTANA WIEDZY1. Zarządzanie wiedzą jako podstawa organizacji inteligentnej2. Proces przekształcania przedsiębiorstwa w organizację inteligentną3. Idea organizacji inteligentnej w systemie zarządzaniaROZDZIAŁ IIIPROCES DOSKONALENIA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓWDETERMINUJĄCY PRZYGOTOWANIE KADRY ZARZĄDZAJĄCEJORGANIZACJI INTELIGENTNEJ1. Coaching jako metoda doskonalenia kompetencji pracowników2. Delegowanie uprawnień w procesie przygotowywania kadry zarządzającejorganizacji inteligentnej3. Przywództwo w organizacji4. Zarządzanie talentami w warunkach gospodarki rynkowejROZDZIAŁ IVMETODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH1. Charakterystyka wybranych metod badawczych2. Opis próby badawczej i charakterystyka badanych przedsiębiorstwROZDZIAŁ VANALIZA BADAŃ WŁASNYCH1. Wyniki badań2. Analiza i interpretacja wyników badań3. Interaktywny model doskonalenia kompetencji menedżerów4. Zalecenia dotyczące doskonalenia kompetencji menedżerów w celuprzekształcenia przedsiębiorstwa w organizację inteligentnąPODSUMOWANIE I WNIOSKI KOŃCOWEBIBLIOGRAFIAZAŁĄCZNIKIStreszczenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7880-102-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.