IDENTYFIKACJA PROJAKOŚCIOWEJ TRANSFORMACJI PRZEDSIĘBIORSTW STUDIUM PRZYPADKU
BENEDYKT BOBER, MARCIN OLKIEWICZ
Wydawnictwo: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
Cena: 48.90 zł
44.01 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7365-386-3
224 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Niniejszy podręcznik akademicki ma za zadanie wprowadzić czytelnika w problematykę projakościowej restrukturyzacji zarządzania organizacją jako niezbędnego działania pozwalającego zwiększyć konkurencyjność funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jednocześnie restrukturyzacja projakościowa stała się środkiem do osiągnięcia wyższej rentowności i wzrostu jakości świadczonych usług lub wyrobów oraz sposobu zarządzania przedsiębiorstwem opartym na jakości. W miarę uświadamiania przedsiębiorców o potencjale jakości oraz upowszechniania stosowania systemów zarządzania ukierunkowanych na jakość, opartych na międzynarodowych standardach ISO, wzrastała gwarancja osiągnięcia sukcesu.ze Wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp (Marcin Olkiewicz)1. Słownik ważniejszych pojęć (Marcin Olkiewicz)2. Istota jakości w przedsiębiorstwie (Benedykt Bober)2.1. Wprowadzenie do zagadnień jakości2.2. Cechy jakości2.3. Zapewnienie jakości usług3. Transformacja organizacyjna przedsiębiorstw(Benedykt Bober)3.1. Charakterystyka procesów restrukturyzacji3.2. Uwarunkowania restrukturyzacji przedsiębiorstw3.3. Struktura oraz procedura budowy programu projakościowejrestrukturyzacji organizacji3.4. Podstawowe środki stymulujące projakościowe działaniarestrukturyzacyjne przedsiębiorstw3.5. Analiza procesu projakościowej restrukturyzacjiprzedsiębiorstw4. Proces zarządzania organizacją w nowych realiach rynkowych(Marcin Olkiewicz)4.1. Warunki przekształcenia struktury zarządzaniaprzedsiębiorstwem4.2. Zastosowanie informatyki w procesie zarządzania organizacją4.3. Marketing oraz analiza rynku podstawą realizacji programuzarządzania jakością5. Standardy zarządzania jakością (Marcin Olkiewicz)5.1. Identyfikacja pomiarów jakości5.2. Standardy norm jakości serii ISO5.2.1. Zastosowanie norm ISO serii 9000 na przykładzieprzedsiębiorstw5.2.2. Zarządzanie środowiskiem według wymagań normISO 140005.2.3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy wedługnormy PN-N-180015.2.4. System zarządzania bezpieczeństwem informacji wedługwymagań norm ISO 270005.3. Potwierdzenia jakości5.3.1. Audit5.3.2. Atest5.3.3. Nagrody i wyróżnienia jakości6. Ekonomiczny aspekt stosowania systemów zarządzania(Marcin Olkiewicz)6.1. Znaczenie finansów w kształtowaniu jakości6.2. Controlling narzędziem monitorowania jakości6.3. Koszty jakości6.4. Ocena relacji jakości i rentowności7. Studium przypadku "Zintegrowana analiza strategicznaTOWS/SWOT - narzędzie projakościowych działańprzedsiębiorstwa" (Marcin Olkiewicz, Benedykt Bober)Zakończenie (Marcin Olkiewicz)BibliografiaSpis rysunkówSpis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7365-386-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.