Dodano produkt do koszyka

Promocja

NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE A WZROST GOSPODARCZY ZESZYT 45

NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE A WZROST GOSPODARCZY ZESZYT 45

red.nauk.MICHAŁ G. WOŹNIAK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI

Cena: 45.90 zł 41.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1898-5084-45

507 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Table of ContentsBeata TarczydłoKonsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badańGrzegorz MazurekEwolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketinguHonorata HowaniecWpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec markiMarcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta TkaczykMotywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej "Polakpotrafi.pl"Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-BrzezińskaZmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013Marlena Piekut, Krystyna GutkowskaUwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowychOlgierd WitczakUwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnychBeata SaganOchrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu)Mira Malczyńska-BiałyAlternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynkuAgnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata GierczakDywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznegoAgnieszka Doczekalska, Jolanta TkaczykPostawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangiKrzysztof AndruszkiewiczZachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynkuMaciej SchulzOczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiskaMaria GrzybekSelected Aspects of the Behaviour of People who Buy Organic Food as Illustrated by the Opinions of Respondents from the Podkarpackie VoivodeshipMaria Jeznach, Agnieszka KoperskaWybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badańSławomir DybkaThe Importance of the Country of Origin of the Products in the Purchase Decisions under Globalisation and Digitalisation of ConsumptionStanisław SudołNauki o zarządzaniu i marketingMieczysław Adamowicz, Aneta KrasuskaKomunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnychJacek DziwulskiStrategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnegoMarta KawaThe Marketing Strategies of Modern Cooperative Enterprises (as Illustrated by Cooperative Banks)Robert NowackiInnowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwemKrzysztof Adamowicz, Piotr SzczypaUjawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasuBogdan WierzbińskiThe Significance of Information and Communication Technologies in the Development of the Strategic Advantage of SMEs in South-Eastern PolandKrystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena SobocińskaZastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowegoWiesława Kuźniar, Wiesław SzopińskiThe Use of Social Media by Local Government Units to Communicate with StakeholdersJoanna PetrykowskaKomunikacja marketingowa w "social media" jako przejaw digitalizacjiGrzegorz HajdukMożliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentówJacek KallPlanowanie komunikacji mobilnej markiTomasz SurmaczDiversification of Expectations and Buying Behaviours of Internet Users in the Context of Brand Activities in Social MediaPaulina ZielińskaRola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu markąStanisław KaczmarczykMetody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowychBeata MarciniakDigitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożeniaDawid Jan SzostekDostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracownikówDariusz DąbrowskiSposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktówMarcin LewickiInformacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klientaKazimierz CyranOnline Food Distribution from the Perspective of Food ProducersPaweł WaniowskiStrategie cenowe sklepów internetowychAdam RudzewiczReklama w Internecie w opinii internautówAgnieszka RybowskaWpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentówIwona OleniuchWykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w PolsceWioletta KrawiecWykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWWMariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-RąpcaViral Marketing Instruments and Consumer Attitudes Towards BrandDariusz OczachowskiOgraniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowegoJoanna WyrwiszBlogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientamiAndrzej Bajdak"Marketing automation" - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedażyAlina OczachowskaWybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadkuTomasz HermaniukThe Quality of Insurance Services Package in the Opinion of Direct Purchase Insurance CustomersAndrzej KowalkowskiRola doradcy w sprzedaży produktu finansowegoMagdalena MaciaszczykKonsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckichPiotr CyrekThe Recognisability of the Fair Trade Idea in the Context of Universal Access to InformationWskazówki dla autorów

Kod wydawnictwa: 1898-5084-45

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl