MARKETING USŁUGI INNOWACJE WIZJA MŁODYCH
red.nauk.ALEKSANDER LOTKO
Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM
Cena: 64.90 zł
58.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66017-36-8
125 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Monografia jest rezultatem szóstej edycji corocznego projektu, mającego na celu realizację pasji badawczej oraz doskonalenie warsztatu naukowego przez studentów i doktorantów. Książka została włączona w serię wydawniczą monografii pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego. Treść obejmuje dość szeroki zakres zagadnień z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości. Opracowanie składa się z 3 części: (1) Marketing (2) Usługi oraz (3) Innowacje. Wprowadzono także innowacyjny dodatek Wizja najmłodszych.dr hab. Aleksander Lotko redaktor naukowy
SPIS TREŚCI
Wstęp Część I: Marketing Rozdział 1: Marketing w ASO z wykorzystaniem nowych technologii (Emil Golonka)Rozdział 2: Product placement - ocena zastosowania i jego wpływ na decyzjezakupowe konsumentów (Bartłomiej Stan, Sandra Ziółek, Adam Chmurzyński) Część II: Usługi Rozdział 1: Oczekiwania a postrzeganie rynku usług bankowych przez wybraną grupę interesariuszy (Natalia Warchoł, Katarzyna Brewczyńska) Rozdział 2: Zachowania polskich konsumentów na rynku usług kosmetycznych(Angelika Mróz, Anna Tulikowska) Rozdział 3: Rola edukacji pozaformalnej w rozwoju dzieci z perspektywy nauczycieli (Magda Chmiel) Część III: Innowacje Rozdział 1: Audytowanie jako ważny element doskonalenia Systemu ZarządzaniaJakością (Magdalena Zwierzchowska) Rozdział 2: Analiza rodzajów kart płatniczych na polskim rynku(Emilia Kiepiela, Faustyna Siczek) Rozdział 3: Poziom i wielowymiarowość syndromu wypalenia zawodowegoosób bezrobotnych w subregionie radomskim (Łukasz Wójtowicz) Część IV: Wizja najmłodszych Rozdział 1: Artykuł o sklepach, towarach i artykułach szkolnych (Ewa Lotko)Materiały informacyjne partnerów
Kod wydawnictwa: 978-83-66017-36-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.