Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING USŁUGI INNOWACJE WIZJA MŁODYCH

MARKETING USŁUGI INNOWACJE WIZJA MŁODYCH

red.nauk.ALEKSANDER LOTKO

Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM

Cena: 64.90 zł 58.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66017-36-8

125 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Monografia jest rezultatem szóstej edycji corocznego projektu, mającego na celu realizację pasji badawczej oraz doskonalenie warsztatu naukowego przez studentów i doktorantów. Książka została włączona w serię wydawniczą monografii pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego. Treść obejmuje dość szeroki zakres zagadnień z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości. Opracowanie składa się z 3 części: (1) Marketing (2) Usługi oraz (3) Innowacje. Wprowadzono także innowacyjny dodatek Wizja najmłodszych.dr hab. Aleksander Lotko redaktor naukowy

SPIS TREŚCI

Wstęp Część I: Marketing Rozdział 1: Marketing w ASO z wykorzystaniem nowych technologii (Emil Golonka)Rozdział 2: Product placement - ocena zastosowania i jego wpływ na decyzjezakupowe konsumentów (Bartłomiej Stan, Sandra Ziółek, Adam Chmurzyński) Część II: Usługi Rozdział 1: Oczekiwania a postrzeganie rynku usług bankowych przez wybraną grupę interesariuszy (Natalia Warchoł, Katarzyna Brewczyńska) Rozdział 2: Zachowania polskich konsumentów na rynku usług kosmetycznych(Angelika Mróz, Anna Tulikowska) Rozdział 3: Rola edukacji pozaformalnej w rozwoju dzieci z perspektywy nauczycieli (Magda Chmiel) Część III: Innowacje Rozdział 1: Audytowanie jako ważny element doskonalenia Systemu ZarządzaniaJakością (Magdalena Zwierzchowska) Rozdział 2: Analiza rodzajów kart płatniczych na polskim rynku(Emilia Kiepiela, Faustyna Siczek) Rozdział 3: Poziom i wielowymiarowość syndromu wypalenia zawodowegoosób bezrobotnych w subregionie radomskim (Łukasz Wójtowicz) Część IV: Wizja najmłodszych Rozdział 1: Artykuł o sklepach, towarach i artykułach szkolnych (Ewa Lotko)Materiały informacyjne partnerów

Kod wydawnictwa: 978-83-66017-36-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl