Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING ORGANIZACJI SIECIOWYCH USŁUG PROFESJONALNYCH W PROCESIE TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTA

MARKETING ORGANIZACJI SIECIOWYCH USŁUG PROFESJONALNYCH W PROCESIE TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTA

JUSTYNA MATYSIEWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-212-7

258 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych- uwarunkowania teoretyczne 1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 2. Kategoria usług profesjonalnych i ich klasyfikacja 3. Definicje kategorii jednostek usług profesjonalnych i ich cechy 3.1. Rodzaje oferowanych usług 3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych - zagadnienia węzłowe 1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 2. Proces usieciowienia w sferze usług 3. Relacje jako element sieci międzyorganizacyjnej- aspekt organizacyjno-zarządczy 4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych 5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 2.1. Wartości dla klienta w usługach profesjonalnych 2.2. Wartość dla klienta w usługach profesjonalnych o charakterze systemowym 3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych 1. Organizacja i metodyka badań własnych 2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych w świetle badań empirycznych 3. Studium przypadku - dobór przypadków 3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektoró w 3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 4. Techniki gromadzenia danych 5. Techniki analizy danych 6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług profesjonalnych 6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 7. Marketing sieciowych jednostek usług profesjonalnych- wyniki badań bezpośrednich 7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klientaw organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 8. Model marketingu sieciowych organizacji ushig profesjonalnych

Zakończenie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Aneks

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-212-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl