Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. ORIENTACJA NA KLIENTA NA KONKURENCYJNYM RYNKU

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. ORIENTACJA NA KLIENTA NA KONKURENCYJNYM RYNKU

red.nauk.GRAŻYNA ROSA, red.nauk.AGNIESZKA SMALEC

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 84.90 zł 76.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1640-6818-711

459 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012

Artykuły w Zeszycie Naukowym przybliżają tematykę dotyczącą orientacji na klienta na konkurencyjnym rynku. Zmiana orientacji działania podmiotów rynkowych prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania wszelkich działań na niego w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na postępowanie konsumenta w procesie zachowań nabywczych, głównie ekonomicznych, psychologicznych, społeczno-kulturowych, marketingowych. Możliwości pozyskania klienta zależą od odpowiedniej jego obsługi i umiejętności negocjowania z nim warunków. Zachowania konsumenckie obejmują również sposoby przekształcenia dotychczasowego klienta w klienta lojalnego. W orientacji na klienta istotne jest branie pod uwagę potrzeb i oczekiwań różnych grup nabywców, aby przygotować właściwą ofertę.Konkurowanie o nabywcę jest coraz częściej postrzegane przez organizacje gospodarcze jako źródło sukcesów na rynku. Konsumenci zmieniają swoje postawy i preferencje, ale zachowują się standardowo w określonych sytuacjach. Warto poznać mechanizm procesów decyzyjnych konsumentów na wszystkich etapach zachowań nabywczych, co warunkuje podmiotom możliwość bycia pierwszym, czyli lepszym i bardziej konkurencyjnym.W publikacji zaakcentowano znaczenie konsumenta jako istotnego podmiotu na rynku. Nie zabrakło też zagadnień dotyczących porównania zachowań młodych i starszych konsumentów. Podkreślono również rolę kreowania właściwych relacji z odbiorcami oraz tworzenia wartości dla klienta. Zeszyt składa się z trzech części:1. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych.2. Młodzi konsumenci i seniorzy na rynku.3. Kreowanie relacji z konsumentami.Redaktorzy składają podziękowanie wszystkim Autorom artykułów za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych znacznie wzbogacających dorobek badań w tym zakresie.Grażyna Rosa, Agnieszka SmalecSPIS TREŚCIWstępCZĘŚĆ PIERWSZA. Konsument jako uczestnik procesów rynkowychALEKSANDRA BURGIELAspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrzADAM DRAB, ROMAN KOZELMarital roles in market decision-takingMARCIN GĄSIORCzynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku ITBARBARA IWANKIEWICZ-RAKZachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnychREGINA KLIMKOWSKAKlient na rynku samochodów osobowych w PolsceMARCIN KOMÓRKonsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspektyWOJCIECH KOZŁOWSKI, JACEK MICHALAKKonsumencka ocena jakości usług hotelarskichAGATA NIEMCZYKTuryści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowanie związane z podróżami kulturowymiIRENEUSZ P. RUTKOWSKIOrientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynekMARIA ŚMIECH0WSKA, PRZEMYSŁAW DMOWSKIPostrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnegoJOANNA ZRAŁEKKobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywnościCZĘŚĆ DRUGA. Młodzi konsumenci i seniorzy na rynkuŁUKASZ BRYCH, ŁUKASZ SKOWRONDeterminanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentówANNA DĄBROWSKAPoziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnychKAROLINA ERTMANSKAZachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywneMARIA GRZYBEK, WIESŁAW SZOPIŃSKIMłodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowychMARIOLA GRZYBOWSKA-BRZEZIŃSKAZachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznejJOANNA NEWERLI-GUZ, DANIELA DŁUGOSZZachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktówluksusowychAGNIESZKA NIEZGODA, MAŁGORZATA BARTOSIK-PURGATZnaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji -przykład Polski i HiszpaniiWANDA PATRZAŁEKInformation and communication processes among younger and older consumersKAMILA SZYMAŃSKASeniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnychJOANNA WARDZAŁA-KORDYŚLegal culture of big city young consumersCZĘŚĆ TRZECIA. Kreowanie relacji z konsumentamiGRZEGORZ BARAN, MAŁGORZATA MARZECZnaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientamiDOROTA BEDNARSKA-OLEJNICZAKModel Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klientaKRZYSZTOF BIERNACKIZaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w PolsceAGNIESZKA BUDZIEWICZ-GUŹLECKARola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwachFELICJAN BYLOKMiędzy uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wiekuURSZULA CHRĄCHOLZnaczenie nagradzania w programach lojalnościowychDARIUSZ DĄBROWSKIMarketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcamiANNA KRAJEWSKA-SMARDZCele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentamiROBERT MAIKKlient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000AGATA MAŁYSA-KALETAClienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstwIZABELA MICHALSKA-DUDEKBazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróżyAGNIESZKA RYBOWSKAWpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowychIZABELA SOWIER-KASPRZYKZastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży

Kod wydawnictwa: 1640-6818-711

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl