Dodano produkt do koszyka

Promocja

DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA W PRZEDSIĘBIORSTWACH I ORGANIZACJACH W POLSCE W WARUNKACH UNIJNYCH

DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA W PRZEDSIĘBIORSTWACH I ORGANIZACJACH W POLSCE W WARUNKACH UNIJNYCH

KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA

Wydawnictwo: AE KATOWICE

Cena: 36.70 zł 33.03 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-7246-875-3

168 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006

Dynamiczne otoczenie wymusza na podmiotach podejmowanie działań przejawiających się w reagowaniu na powstałe zmiany oraz ich antycypację lub wręcz kreowanie. Procesy integracji europejskiej i globalizacji gospodarki zmuszają do nowych, innych od dotychczasowych sposobów konkurowania, dlatego problem ukazania uwarunkowań, stanu i tendencji w wybranych celowo obszarach jest istotny dla rozwoju badanych podmiotów i sektorów, w których funkjonują. Na szczególne podkreślenie zasługuje objęcie badaniami dotychczas mniej rozpoznawalnych obszarów, takich jak agrobiznes, organizacje non-profit oraz ugrupowania polityczne. Główny cel publikacji można sprowadzić do identyfikacji zachowań wybranych przedsiębiorstw, instytucji rynkowych oraz realizowanych przez nie strategii funkcjonalnych, wykorzystywanych narzędzi marketingowych i tendencji w tym zakresie. Mimo zróżnicowanych pól badawczych, wspólną klamrą spinającą poszczególne zadania są ukazane w nich procesy dostosowawcze przedsiębiorstw i instytucji rynkowych do działań na wspólnym, europejskim rynku.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Akcesja Polski do struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw

Rozdział 2. Działalność marketingowa w obszarze agrobiznesu

Rozdział 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych

Rozdział 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit

Rozdział 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych

Rozdział 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych

Rozdział 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 83-7246-875-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl