DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA W PRZEDSIĘBIORSTWACH I ORGANIZACJACH W POLSCE W WARUNKACH UNIJNYCH
KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA
Wydawnictwo: AE KATOWICE
Cena: 36.70 zł
33.03 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7246-875-3
168 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006
Dynamiczne otoczenie wymusza na podmiotach podejmowanie działań przejawiających się w reagowaniu na powstałe zmiany oraz ich antycypację lub wręcz kreowanie. Procesy integracji europejskiej i globalizacji gospodarki zmuszają do nowych, innych od dotychczasowych sposobów konkurowania, dlatego problem ukazania uwarunkowań, stanu i tendencji w wybranych celowo obszarach jest istotny dla rozwoju badanych podmiotów i sektorów, w których funkjonują. Na szczególne podkreślenie zasługuje objęcie badaniami dotychczas mniej rozpoznawalnych obszarów, takich jak agrobiznes, organizacje non-profit oraz ugrupowania polityczne. Główny cel publikacji można sprowadzić do identyfikacji zachowań wybranych przedsiębiorstw, instytucji rynkowych oraz realizowanych przez nie strategii funkcjonalnych, wykorzystywanych narzędzi marketingowych i tendencji w tym zakresie. Mimo zróżnicowanych pól badawczych, wspólną klamrą spinającą poszczególne zadania są ukazane w nich procesy dostosowawcze przedsiębiorstw i instytucji rynkowych do działań na wspólnym, europejskim rynku.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Akcesja Polski do struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw
Rozdział 2. Działalność marketingowa w obszarze agrobiznesu
Rozdział 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych
Rozdział 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit
Rozdział 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych
Rozdział 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych
Rozdział 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 83-7246-875-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.