Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY STRATEGIE INSTRUMENTY KONKURENCYJNOŚĆ I WIZERUNEK PODMIOTÓW RYNKOWYCH

MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY STRATEGIE INSTRUMENTY KONKURENCYJNOŚĆ I WIZERUNEK PODMIOTÓW RYNKOWYCH

RED.AGNIESZKA SMALEC, RED.GRAŻYNA ROSA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 84.90 zł 76.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1640-6818-710

533 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012

W niniejszym Zeszycie Naukowym przedstawiono artykuły dotyczące budowania przewagi konkurencyjnej i pozytywnego wizerunku na rynku. Podmioty rynkowe przewagę konkurencyjną mogą zdobyć na różne sposoby, przede wszystkim poprzez racjonalne wykorzystanie posiadanych zasobów czy też większą dbałość o potrzeby swoich odbiorców i kreowanie pozytywnego wizerunku. Konkurencyjność to zdolność skutecznego współzawodnictwa, do osiągania sukcesu w rywalizacji gospodarczej. Wizerunek to subiektywne spostrzeżenia, opinie, sądy, które są bardzo ważne, gdyż w rzeczywistości bardzo często zastępują obiektywne informacje w procesie podejmowania decyzji. Wizerunek danego podmiotu rynkowego, jakikolwiek by nie był, pozycjonuje go w opinii otoczenia. Elementy wizerunku powinny być łatwo czytelne dla otoczenia. Należy pamiętać o tym, że wypracowanie określonego wizerunku trwa nawet latami i może być związane z dużymi wydatkami wiążącymi się z koniecznością przekonania adresata do określonego wyobrażenia o ofercie - zniszczyć zaś wizerunek można bardzo szybko. Przewagę konkurencyjną mogą uzyskać te podmioty, które potrafią przystosować się do zmiennych warunków otoczenia.
W publikacji zaakcentowano znaczenie przyjęcia przez podmioty orientacji rynkowej. Skuteczne działanie na rynku wymaga bowiem zmiany podejścia do interesariuszy. Nie zabrakło też zagadnień dotyczących kreowania marki i jej pozycjonowania. Istotne są także zagadnienia dotyczące nowych metod uzyskiwania informacji o tym, co się dzieje w otoczeniu.
Publikacja składa się z czterech części:
1. Orientacje działania podmiotów rynkowych.
2. Działania marketingowe kształtujące konkurencyjność podmiotów rynkowych.
3. Marka i wizerunek podmiotów rynkowych.
4. Analizy, badania i nowe kierunki we współczesnym marketingu.
Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych znacznie wzbogacających dorobek badań w tym zakresie.
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec

SPIS TREŚCI

Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA. Orientacje działania podmiotów rynkowych
PIOTR CYREK - Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego
żywnością w ujęciu dynamicznym
MAŁGORZATA CZERWIŃSKA-JAŚKIEWICZ - Orientacja na klienta
w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu
MAREK GRZYBOWSKI - Przekształcenie firmy usługowej w organizację
zorientowaną na klienta- studium przypadku OPEC Gdynia
SABINA KAUF - Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu
JAROSŁAW LINKA - Etyczne dylematy działań marketingowych
w chińskim otoczeniu rynkowym
GRZEGORZ PAWŁOWSKI - Wyzwania i rozwój branży celulozowo-
-papierniczej na przykładzie tektury falistej
MARCIN PIGŁOWSKI - Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego
przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym
MIROSŁAWA PLUTA-OLEARNIK - Uwarunkowania działalności
przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki
badań
AGATA SUDOLSKA - Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania
życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych
KATARZYNA SZALONKA, MARIUSZ SZALONKA,
GRAŻYNA ULLRICH - Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów
na rynku farmaceutycznym
CZĘŚĆ DRUGA. Działania marketingowe kształtujące konkurencyjność podmiotów rynkowych
BARBARA BOJEWSKA - Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami
JAROSŁAW BECKER, MONIKA STANKIEWICZ, KAMILA MAŃKO -Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych
TOMASZ DOMAŃSKI - Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania
strategiczne
BEATA KOLNY - Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw
świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny
GRAŻYNA ROSA - Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju TOMASZ SONDEJ - Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych
operatorów pocztowych
PAWEŁ WANIOWSKI - Różnicowanie cen jako wyraz orientacji
na klienta
MACIEJ ZASTEMPOWSKI - Działania kujawsko-pomorskich małych
przedsiębiorstw w dobie kryzysu
CZĘŚĆ TRZECIA. Marka i wizerunek podmiotów rynkowych
MARIA DANUTA GŁOWACKA, PIOTR STAWNY, MONIKA MATECKA EWA JAKUBEK - Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu
MAŁGORZATA GOTOWSKA, ANNA JAKUBCZAK - Wpływ
merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki
MAGDALENA GRĘBOSZ - The perception of co-branding products
by customers
HANNA HALL - Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej
uczelni w warunkach niżu demograficznego
JOANNA HERNIK - Morfologia marki organizacji niekomercyjnych
na przykładzie polskich teatrów
JOLANTA KONDRATOWICZ-POZORSKA - Działania marketingowe kreujące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
KATARZYNA LICZMAŃSKA - Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych
STANISŁAW MINTA - Strategie marek w agrobiznesie
BARBARA MRÓZ-GORGOŃ - Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks
ALINA OCZACHOWSKA - Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki
KATARZYNA ORFIN, MARTA SIDORKIEWICZ, ANETA WOLNA-
-SAMULAK - Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego
KAROLINA ORZEŁ - Marka i jej wartość z punktu widzenia
franczyzobiorców
KAMILA PESZKO - Kształtowanie wizerunku i tożsamości
szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną
CZĘŚĆ CZWARTA. Analizy, badania i nowe kierunki we współczesnym marketingu
BOGDAN GREGOR, MAGDALENA KALIŃSKA-KULA - Badania
marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego
STANISŁAW KACZMARCZYK - Badania cen nowych produktów
JOANNA KOS-ŁABĘDOWICZ - Internetowe źródła informacji w decyzjach
nabywczych konsumentów
MAGDALENA KOWALSKA-MUSIAŁ - Podejście strukturalne w badaniach
usług na rynku telefonii mobilnej -modele APIM
DARTUSZ OCZACHOWSKI - Marketer wspierający w systemie informacji
marketingowej organizacji usługowej
JÓZEF PERENC, JOANNA HOŁUB, ANNA SZWAJLIK - Neuromarketing
- nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu
ADAM SAGAN - Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym
- założenia teoretyczne i metody badawcze
MONIKA SKÓREK - Wykorzystanie badań etnograficznych
w kreowaniu marki

Kod wydawnictwa: 1640-6818-710

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.