MARKETING DOSKONAŁY
LOUELLA MILES
Wydawnictwo: REBIS
Cena: 15.80 zł
14.22 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7120-963-0
format: A5 oprawa: miękka Rok wydania: 2000 |
|
Autorka nie tylko przystępnie wyjaśnia podstawowe zasady działania marketingu, ale także radzi, jak połączyć reklamę, promocję, public relations, sprzedaż i strategię planowania tak, aby uzyskać zamierzony efekt. Zamiast nudnych teoretycznych rozważań czytelnik odnajdzie analizę posunięć marketingowych dużych koncernów oraz podstawy wiedzy ekonomicznej przydatnej każdemu, nie tylko tym, którzy mają własne przedsiębiorstwa.
SPIS TREŚCI
Wstęp
I Co to jest marketing?II Planowanie działalności marketingowej
III Znaczenie badania rynku
IV Badania a ustalanie zadań
V Strategia
VI Reklama
VII Promocja sprzedaży
VIII Marketing bezpośredni i oparty o bazy danych
IX Wzornictwo
X Public relations
Kod wydawnictwa: 83-7120-963-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.