Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONTROWERSJE I WYZWANIA MARKETINGU I ZARZĄDZANIA W XXI WIEKU

KONTROWERSJE I WYZWANIA MARKETINGU I ZARZĄDZANIA W XXI WIEKU

red.ALICJA K. KRZEPICKA, red.JOLANTA TARAPATA

Wydawnictwo: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

W warunkach rosnącej konkurencji oraz wzrastających oczekiwań i wymagań klientów niezbędne wręcz staje się dla przedsiębiorstw i ich rozwoju całościowe, wybiegające w przyszłość spojrzenie na warunki, możliwości i zagrożenia. Istotne zatem wydaje się być podejmowanie odpowiednich działań marketingowych integrujących wszystkie szczeble zarządzania, działy oraz stanowiska, a zarazem kreujących rozwój i rynkowy sukces przedsiębiorstwa. Polityka marketingowa powinna być kształtowana z uwzględnieniem zmian perspektywicznych w ewoluującym i złożonym otoczeniu, jednocześnie ze wskazaniem celów, środków i sposobów jej realizacji. W zawartych w monografii autorskich opracowaniach przedstawiono co prawda różnorodne problemy, jednakże tak samo ważne i wymagające nowego podejścia do zarządzania i marketingowej adaptacji do realiów współczesnego rynku.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie Małgorzata CHOJNACKA

Kierunki doskonalenia jakości w wybranych instytucjach publicznych Wstęp 1. Podstawy teoretyczne doskonalenia w instytucjach administracji publicznej 2. Rola dobrych praktyk w zarządzaniu administracją 3. Wyniki przeprowadzonych badań Podsumowanie Ewa FRANKOWSKA, Marek LISIECKI, Aneta KUŁAKOWSKA

Metody, narzędzia i techniki zarządzania jakością stosowane w doskonaleniu systemu zarządzania we współczesnej organizacji Wstęp 1. Wybrane metody, narzędzia i techniki zarządzania jakością 2. Tendencje w zakresie wykorzystywania w polskiej praktyce klasycznychi współczesnych metod, narzędzi i technik zarządzania - wyniki badań Podsumowanie Marta GRODNER

Zaufanie konsumentów do e-sklepów branży odzieżowej Wstęp 1. Rola zaufania w wirtualnym świecie 2. Badania dotyczące zaufania w wirtualnym świecie 3. Wyniki badania Podsumowanie Katarzyna GURMIŃSKATechniki oddziaływania stosowane przez sklepy internetowe Wstęp 1. Oddziaływanie na potrzeby konsumentów 2. Reguły wpływu 3. Budowanie wizerunku, czyli techniki autoprezentacji 4. Wzbudzanie emocji klientów 5. Kształtowanie postaw Podsumowanie Agnieszka KABALSKAInnowacyjny model biznesu przedsiębiorstwa jako źródło jego przewagi konkurencyjnejWstęp 1. Model biznesu i jego elementy składowe 2. Innowacyjne modele biznesu 3. Wyniki badań własnych Podsumowanie Kamil M. KRAJFormułowanie i realizacja strategii innowacji - kluczowe aspekty Wstęp 1. "Prosty model strategii innowacji" w kontekście głównych determinant strategii2. Zasoby w działaniach innowacyjnych 3. Zdolności innowacyjne Podsumowanie Krzysztof MELNAROWICZCykl koniunkturalny a transakcje fuzji i przejęć na rynku funduszy private equity - analiza teoretyczna Wstęp 1. Wahania koniunkturalne - analiza literatury 2. Celowość aktywności funduszy wysokiego ryzyka na rynku kontroli przedsiębiorstw3. Dynamika transakcji funduszy wysokiego ryzyka na rynku przedsiębiorstww Polsce oraz Europie Podsumowanie Joanna PISAREWICZMarketing terytorialny i zarządzanie jakością w jednostkach samorządu terytorialnego jako procesy doskonalenia i wspierania konkurencyjności organizacji Wstęp 1. Konkurencyjność JST 2. Marketing terytorialny 3. Narzędzia marketingu jednostek terytorialnych i tendencje ich rozwoju 4. Zarządzanie jakością w JST Podsumowanie Jolanta TARAPATAInstrumenty marketingu sensorycznego i ich wpływ na zmysły konsumentówi ich zachowania Wstęp 1. Marketing sensoryczny i jego założenia 2. Marketing oddziałujący na wzrok konsumenta 3. Aromamarketing - wykorzystanie zapachów w celach marketingowych 4. Audiomarketing - oddziaływanie na konsumenta poprzez dźwięki5. Instrumenty oddziałujące na zmysł dotyku konsumenta 6. Oddziaływanie na smak konsumenta Podsumowanie Katarzyna ZIOŁOBudowanie pozytywnego wizerunku przez organizacje pozarządowe - możliwościi ograniczenia Wstęp 1. Istota organizacji pozarządowych i obszary ich funkcjonowania 2. Pojęcie wizerunku w działalności organizacji pozarządowych 3. Narzędzia, możliwości i trudności związane z kształtowaniem pozytywnegowizerunku przez organizacje pozarządowe Podsumowanie Nota o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7938-129-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl