MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI
WACŁAW SMID
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 69.20 zł
62.28 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-85428-75-5
239 stron
format: A5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2002
Wstęp
Rozdział 1. Marketing - Globalizacja - Język1.1. Główne definicje globalizacji1.2. Klasyczne definicje marketingu1.3. Marketing zintegrowany a poziomy wiedzy1.4. Marketing zintegrowany pod presją globalizacji
Rozdział 2. Funkcjonowanie wartości w zarządzaniu marketingiem2.1. Próby godzenia różnych systemów wartości2. 2. Edukacja językowa jako wartość w zarządzaniu marketingiem
Rozdział 3. Hierarchia ludzkich potrzeb w zarządzaniu marketingiem3.1. Satysfakcja - czy sensRozdział 4. Metamarketing - Globalizacja - Perspektywy4.1. Archetypy w zarządzaniu marketingiem4.2. Stereotypy w zarządzaniu marketingiem4.3. Marketing zintegrowany a pluralizm kulturowy4.4. Metamarketing - pojęcie, istota, definicja4.5. Metamarketing w otoczeniu procesów globalizacyjnych4.6. Instrumenty metamarketingowe w procesie globalizacji4.6.1. Innowacyjność4.6.2. Inicjatywa4.6.3. Informacja4.7. Zarządzanie metamarketingowe w warunkach globalizacji
Podsumowanie
Zakończenie
Spis schematów
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 83-85428-75-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.