Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING 5.0 TECHNOLOGIE NEXT TECH

MARKETING 5.0 TECHNOLOGIE NEXT TECH

PHILIP KOTLER, HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN

Wydawnictwo: MT BIZNES

Cena: 49.90 zł 39.42 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8231-083-2

236 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.

SPIS TREŚCI

CZĘŚĆ I
Wprowadzenie
1. Witamy w marketingu 5.0: Technologia w służbie
ludzkości

CZĘŚĆ II
Wyzwania świata cyfrowego
2. Przepaść pokoleniowa: Marketing a pokolenia
baby boomers, X, Y, Z i alfa
3. Polaryzacja dobrobytu: Tworzenie społeczeństw
inkluzyjnych i zrównoważonych
4. Przepaść cyfrowa: Droga ku technologii osobistej,
społecznościowej i doświadczeniowej

CZĘŚĆ III
Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu
5. Organizacja cyfrowa: Jedna strategia nie pasuje
do wszystkiego
6. Technologie zaawansowane: Pora na humanoidalne technologie
7. Nowe doświadczenie konsumenckie: Maszyny zachowują
zimną krew, ale ludzie mają gorące serca

CZĘŚĆ IV
Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową
8. Marketing bazujący na danych: Budowanie ekosystemu
danych dla lepszego targetingu
9. Marketing predykcyjny: Antycypacja popytu na rynku
poprzez działania proaktywne
10. Marketing kontekstowy: Tworzenie spersonalizowanego
doświadczenia sensorycznego
11. Marketing rozszerzony: Interakcje ludzkie wspierane
technologicznie
12. Marketing zwinny: Operacje na dużą skalę i w szybkim
tempie

Podziękowania

O autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-8231-083-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl