MARKETING ODPOWIEDZIALNOŚĆ JAKOŚĆ WIZJA MŁODYCH
red.nauk.ALEKSANDER LOTKO
Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM
Cena: 42.90 zł
38.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62805-14-3
250 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Monografia jest rezultatem trzeciej edycji corocznego projektu realizowanego w wyniku wewnętrznej potrzeby samorealizacji poprzez pracę naukową, zgłaszanej przez studentów. W opracowaniu przeanalizowano przykłady współczesnych działań marketingowych. Przedstawiono aktywności podejmowane przez przedsiębiorstwa w ramach ich odpowiedzialności społecznej. Omówiono wybrane zagadnienia dotyczące kształtowania jakości. A dokonali tego wszystkiego, w ramach własnej wizji, młodzi adepci nauki - studenci i doktoranci Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, a także spoza Uczelni.dr hab. Aleksander Lotko, prof. nadzw. UTH Rad.redaktor naukowy
SPIS TREŚCI
Wstęp Część I: MARKETINGRozdział 1: Rozwój transakcji elektronicznych i ich rola w gospodarce(Magdalena Fiołna, Maria Woźniak) Rozdział 2: Marketing na urządzeniach mobilnych jako element wsparciareklamy (Monika Król, Marta Radwańska)Rozdział 3: Analiza wybranych reklam koncernów samochodowych(Mateusz Król, Małgorzata Olczyk) Rozdział 4: E-sklepy jako powszechny wynalazek XXI wieku(Agnieszka Midzio, Oliwia Głowacka) Rozdział 5: Kreowanie wizerunku marki Apple na podstawie koncepcjimarketingu-mix (Iwona Szymczyk, Aleksandra Wikalińska)Rozdział 6: Zarządzanie wizerunkiem marki w Social Media (Rafał Czupryn) Część II: ODPOWIEDZIALNOŚĆ Rozdział 7: Szkolenie i kompetencje miękkie jako element wzrostuprzewagi konkurencyjnej (Sylwia Janik, Marcin Kwiecień) Rozdział 8: Analiza CSR w wybranych sektorach gospodarki(Justyna Kogut, Katarzyna Brożek) Rozdział 9: Wpływ funduszy europejskich na zrównoważony rozwój Polski(Katarzyna Bednarczyk, Martyna Piwowarczyk) Rozdział 10: Innowacyjność i ponowoczesność - dwie siły napędowe w dążeniudo Gospodarki Opartej na Wiedzy (Marcin Nowak, Łukasz Wójtowicz)Rozdział 11: Innowacyjny model biznesowy przedsiębiorstwaw oparciu o narzędzie Alexandra Osterwaldera - Business Model Canvas(Łukasz Wójtowicz, Marcin Nowak, Ewa Ćpak) Rozdział 12: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w Polscena przykładzie wybranych banków (Julia Szerling, Mateusz Pielas) Część III: JAKOŚĆRozdział 13: Wybrane aspekty zarządzania ryzykiemw normie ISO 31000:2012 (Amanda Majchrowska, Paulina Warchoł) Rozdział 14: Jakość dostaw jako kluczowy obszar zapewnienia jakościna przykładzie zakładu przetwórstwa mleka (Piotr Paździor,Iwona Szymańska) Rozdział 15: Jakość usług zdrowotnych w ocenie pacjentów chorychna grypę sezonową (Kinga Zaprawa, Agnieszka Chęcińska)
Kod wydawnictwa: 978-83-62805-14-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.