Dodano produkt do koszyka

Promocja

LOBBING W STRATEGIACH PRZEDSIĘBIORSTW PIĘĆ CIEKAWYCH ANALIZ PRZYPADKÓW

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

LOBBING W STRATEGIACH PRZEDSIĘBIORSTW PIĘĆ CIEKAWYCH ANALIZ PRZYPADKÓW

ANNA SŁAWIK

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

Cena: 33.90 zł 30.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-233-2706-6

112 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego. Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii.Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu.

(Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)

SPIS TREŚCI

1. Dlaczego warto poszerzyć swoją wiedzę o lobbingu? 2. Czy przedsiębiorstwo naprawdę potrzebuje lobbingu? 3. Rywalizacja grup interesu jako nowa płaszczyzna konkurowania przedsiębiorstw 4. Zła sława czy zdeformowana percepcja? 5. Lobbing jako element strategii nowoczesnych przedsiębiorstw 6. Lobbing a społeczna odpowiedzialność biznesu 7. 7 Wpływ organizacji na jej otoczenie 8. Skąd wziął się lobbing? 9. Uchwycić istotę lobbingu 10. Lobbing a inne metody komunikacji firmy z jej otoczeniem 11. Lobbing na wiele sposobów 12. Lobbujące stowarzyszenia, organizacje i związki 13. USA- prawo i praktyka lobbingu 14. Unia Europejska -lobbing w dialogu społecznym 15. Polska -lobbing na czworakach 16. Polski lobbing w UE - nieobecni nie mają racji 17. Pięć kampanii lobbingowych Lobbing wokół .fińskiej polityki alkoholowej, czyli jak przekonać państwo, by oddało część dochodowego rynku prywatnym przedsiębiorcom Co wolno zrobić z programem komputerowym - walka opozycyjnych koalicji lobbingowych o kształt dyrektywy UE o ochronie praw autorskich twórców oprogramowania Strategie sukcesu - lobbing przemysłu tytoniowego przeciwko unijnemu zakazowi reklamy wyrobów tytoniowych i sponsoringu Do czterech razy sztuka, bo mniej znaczy więcej. Walka lobbystów o Hutę Częstochowa Lobbing pod amerykańskimi skrzydłami. Wybieranie samolotu wojskowego dla Polski Spis tabel Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-233-2706-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl