Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
MECHANIZMY PROCESU ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
ANDRZEJ JAKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
Cena: 69.90 zł
62.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7252-599-4
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2012 |
|
W niniejszej rozprawie autor koncentruje się na prezentacji szerokiego i pogłębionego studium teoretyczno-metodologicznego kształtowania wartości przedsiębiorstwa w procesie zarządzania. Umożliwiło mu to konceptualizację przejawów oddziaływania imperatywu kreowania wartości na rozwój teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem. Stąd zawarte w pracy rozważania mogą posłużyć jako inspiracja do opracowania szerokiego spektrum ich zastosowania praktycznego w procesach pomiaru i oceny efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa, tworzenia opartych na nich systemów motywacyjnych, oceny efektywności procesów restrukturyzacji przedsiębiorstwa, identyfikacji i kwantyfikacji determinant kreowania wartości przedsiębiorstwa, wzbogacania systemów analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa o podsystem analizy jego wartości oraz do projektowania i wdrażania kompleksowych systemów zarządzania wartością w przedsiębiorstwie.
SPIS TREŚCI
Wstęp
- KATEGORIA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA 1 JEJ EWOLUCJA1.1. Wartość jako kategoria filozoficzna i ekonomiczna1.2. Kategoria wartości w teorii i praktyce wyceny przedsiębiorstwa 1.3. Formalnoprawne regulacje wyceny w procesie rozwoju kategorii wartości przedsiębiorstwa 1.4. Ewolucja kategorii wartości przedsiębiorstwa i uwarunkowań jej szacowania 2. PRZESŁANKI I ISTOTA PROWARTOŚCIOWEJ ORIENTACJI W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM2.1. Procesy globalizacji jako przesłanka zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 2.2. Maksymalizacja wartości z perspektywy celów przedsiębiorstwa 2.3. Kreowanie wartości w teorii przedsiębiorstwa2.4. Prowartościowa orientacja obszarów zarządzania przedsiębiorstwem 2.5. Ewolucja typów własności przedsiębiorstw jako przyczynek do konceplualizacji prowartościowej orientacji w zarządzaniu 3. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ W PROCESIE IMPLEMENTACJI NOWEGO PARADYGMATU ZARZĄDZANIA3.1. Geneza koncepcji zarządzania wartością 3.2. Pojęcie zarządzania wartością w teorii zarządzania i praktyce gospodarczej 3.3. System zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3.4. Uwarunkowania wdrażania i funkcjonowania systemu zarządzania wartością 4. EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁANIA JAKO PODSTAWA PROCESU ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWA4.1. Istota efektywności i jej postrzeganie w naukach ekonomicznych 4.2. Pomiar wartości w ocenie efektywności przedsiębiorstwa 4.3. Ewolucja narzędzi i uwarunkowań pomiaru efektywności przedsiębiorstwa4.4. Księgowe, finansowe i rynkowe mierniki efektywności przedsiębiorstwa5. INSTRUMENTY PROCESU ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWA-5.1. Uwagi wstępne5.2. Analiza wartości przedsiębiorstwa 5.2.1. Imperatyw kreowania wartości jako czynnik rozwoju analizyekonomicznej przedsiębiorstwa5.2.2. Pomiar wartości przedsiębiorstwa jako podstawa analizy 5.2.3. Modele analizy przyczynowej w analizie wartości przedsiębiorstwa .5.3. Controlling wartości 5.4. Prowartościowa restrukturyzacja 5.5. Prowartościowa motywacja Zakończenie LiteraturaSpis tabel Spis rysunków Streszczenie w języku angielskim Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Kod wydawnictwa: 978-83-7252-599-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.