Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
KONCEPCJE GENEROWANIA SPIRALI WARTOŚCI W MODELACH BIZNESU
SYLWIA ŁĘGOWIK-ŚWIĄCIK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
Cena: 66.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65951-26-7
215 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Głównym celem monografii jest poznanie i wyjaśnienie zależności występujących między generowaniem spirali wartości a konwersją modelu biznesu przedsiębiorstwa w zmiennych warunkach prowadzenia działalności. Osiągnięcie celu głównego pracy przyczynia się do rozwoju teorii nauk o zarządzaniu w zakresie generowania spirali wartości w aspekcie konwersji modelu biznesu przedsiębiorstwa. Bazą dla tego osiągnięcia są badania empiryczne przedsiębiorstw, przeprowadzone przy zastosowaniu zróżnicowanej metodyki, które doprowadzą do opracowania koncepcji modelu biznesu i generowania spirali wartości.Niniejsza praca wspiera aktualny pogląd, że nie ma jednego, uniwersalnego modelu biznesu. Co więcej, wieloaspektowość problematyki generowania spirali wartości w modelu biznesu oraz interdyscyplinarny charakter rozważań spowodowały, iż w monografii przedstawiono wybrane aspekty aplikacyjności zaproponowanych rozwiązań. Problematyka generowania spirali wartości w aspekcie konwersji modelu biznesu jest ważna i aktualna z uwagi na jej wpływ na podejmowanie decyzji strategicznych w zakresie efektywności zarządzania badanymi przedsiębiorstwami.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział 1.Istota prowartościowej orientacji zarządzaniaprzedsiębiorstwem1.1. Kategoria wartości przedsiębiorstwa i jej determinanty1.2. Konceptualizacja zarządzania wartością przedsiębiorstwa1.3. Obszary generowania spirali wartości w teorii zarządzaniaRozdział 2.Mechanizmy tworzenia, zawłaszczania i przechwytywaniawartości a strategiczna orientacja przedsiębiorstw2.1. Istota procesów tworzenia wartości2.2. Pojęcie renty ekonomicznej i identyfikacja reguł zawłaszczaniawartości2.3. Problemy doboru instrumentarium pomiaru wartości tworzonej,zawłaszczanej i przechwytywanejRozdział 3.Strategiczny wymiar wartości w modelach biznesu3.1. Pojęcie modelu biznesu i jego postrzeganie w naukacho zarządzaniu3.2. Teoretyczne podstawy klasyfikacji modeli biznesu3.3. Akceleratory wartości tworzonej, zawłaszczaneji przechwytywanej w modelu biznesuRozdział 4.Egzemplifikacja empiryczna mechanizmów generowaniaspirali wartości w kontekście konwersji modelu biznesuwybranych przedsiębiorstw4.1. Ogólna charakterystyka próby badawczej i kryteria jej doboru4.2. Kwantyfikacja wartości przechwytywanej między przedsiębiorstwamikonkurującymi o klienta w branży4.3. Indykatory zawłaszczania wartości w strategicznych obszarachzarządzania przedsiębiorstwem4.4. Parametryzacja wybranych elementów modelu biznesu w zakresieprzechwytywania i zawłaszczania wartościPodsumowanieLiteraturaSpis tabelSpis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-65951-26-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.