KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH FIRMY
TYMON SMEKTAŁA
Wydawnictwo: ASTRUM
Cena: 29.00 zł
26.10 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7277-933-5
format: A5 oprawa: miękka Rok wydania: 2016 |
|
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia
Definicje public relations
Rola i cele public relations
Grupy docelowe działań public relations
Arsenał środków i działania public relations
Public relations jako proces komunikacyjny
Czym public relations nie jest
Prawidła public relations
Rozdział 2. Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy
Definicje sytuacji kryzysowej
Typy sytuacji kryzysowych
Etapy sytuacji kryzysowych
Udziałowcy sytuacji kryzysowych
Konflikt medialny
Rozdział 3. Public relations w sytuacjach kryzysowych
Rola opinii publicznej
Public relations w czasach spokoju
Plany działań w sytuacjach kryzysowych
Działania w trakcie sytuacji kryzysowej
Reguły działań public relations w zależności od typu sytuacji
kryzysowej
Działania po opanowaniu kryzysu
Bibliografia
Wykaz rysunków
Wykaz tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7277-933-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.