SOCIAL MEDIA I POLITYKA. ORGANIZACJA - PROCESY - FINANSE
JAKUB JAKUBOWSKI
Wydawnictwo: WNPID UAM
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66740-09-9
format: A5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
Badania interdyscyplinarne polegające na wykorzystaniu metod medioznawstwa oraz politologii cieszą się niezmienną popularnością, zarówno wśród naukowców specjalizujących się w tym paradygmacie, jak i wśród odbiorców, do których można zaliczyć studentów, dziennikarzy, działaczy społecznych i politycznych, pracowników branży reklamowej i PR. Trudno zrozumieć zmiany zachodzące w XXI w. w krajach wysokorozwiniętych bez uwzględnienia obu tych perspektyw. Jednocześnie dynamika procesów, które angażują aktorów medialnych i politycznych, powoduje, że opracowania tyczące tego obszaru szybko tracą na aktualności. Stąd też należy uznać publikację Jakuba Jakubowskiego za projekt który odpowiada na te potrzeby.
(fragment recenzji prof. UMK dr hab. Magdaleny Matei)
Jakub Jakubowski podjął się ambitnego zadania uchwycenia pewnego stanu szybko zmieniającego się świata. Zawsze w naukach społecznych było to zadanie trudne, lecz rzeczywistość komunikacji internetowej jest bardziej dynamiczna niż badane do tej pory realia społeczne. Ten wysiłek podjęty przez autora w recenzowanej pracy zasługuje na duże uznanie.
(fragment recenzji prof. UAM dr. hab. Piotra Pawełczyka)
SPIS TREŚCI
I. Wstęp: wzajemne relacje polityki i mediów spolecznościowych
II. Społeczności internetowe i media spolecznościowe w polityce
1. W teorii: Jak zdefiniować społeczności internetowe?
2. W praktyce: Social media - rola treści i integracji w relacjach
polityków z obywatelami
III. Social media marketing w polityce
1. W teorii: upodmiotowienie i uprzedmiotowienie społeczności
internetowych w marketingu politycznym
2. W praktyce: social media i polityka - współcześnie wykorzystywane
rozwiązania i narzędzia
2.1. Narracja polityczna w social media
2.2. Zaangażowanie i astroturfing
2.3. Boty
2.4. Fake news i inne formy kampanii negatywnych
IV. Reklama polityczna w social media i jej finansowanie
1. W teorii: reklama polityczna w social media
1.1. Etap premarketingowy (do 2004 r.)
1.2. Etap push (2004-2016)
1.3. Etappush&pull
2. W praktyce: finansowanie politycznych kampanii reklamowych
w social media
V. Zakończenie: polityka i obywatele w sieci - teraźniejszość
i przyszłość
Bibliografia
Spis tabel, rysunków, wykresów, studiów przypadku
Kod wydawnictwa: 978-83-66740-09-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.