Dodano produkt do koszyka

Promocja

KREOWANIE WIZERUNKU MARKI PRZY WYKORZYSTANIU NOWOCZESNYCH FORM KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ wyd.2

KREOWANIE WIZERUNKU MARKI PRZY WYKORZYSTANIU NOWOCZESNYCH FORM KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ wyd.2

KINGA STOPCZYŃSKA

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO SIZ

Cena: 85.90 zł 77.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65766-67-0

160 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Kreowanie pozytywnego wizerunku marki w wymagającym otoczeniu rynkowym jest działaniem, które na stałe powinno wpisać się w strategie marek i w filozofię ich działania.

Dzisiejszy klient już nie tylko oczekuje, ale wręcz żąda zaangażowania marki w jego świat, codzienność, rozwiązywania przez nią problemów i dostarczania wartości. Relacyjność na najwyższym możliwym poziomie jest unikalną wartością wizerunkową, jaką dzięki temu marka może zbudować.

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, a jej celem jest analiza wizerunku marki w odniesieniu do narzędzi, jakie wykorzystywane są do jego kreowania na odpowiednim poziomie. Publikacja zawiera nie tylko przegląd studiów literaturowych, ale jest również uzupełniona przykładami inspirujących działań marek.

Rozważania ujęte w monografii stanowić mogą interesujący materiał zarówno dla osób zainteresowanych tematyką z punktu widzenia teorii zagadnienia, jak i dla praktyków, dla których ma ona niekwestionowany potencjał implementacji rozwiązań do prowadzonych przez nich działań wizerunkowych.

SPIS TREŚCI

Wydawnictwo:

WYDAWNICTWO SIZ

Rozdział 1. Wizerunek marki
1.1. Pojęcie wizerunku
1.2. Wizerunek marki
1.3. Rodzaje marek z punktu widzenia postrzegania ich wizerunku
1.4. Wizerunek, tożsamość i osobowość marki - różnice w identyfikowaniu pojęć
1.5. Cykl życia wizerunku
1.6. Typy wizerunku

Rozdział 2. Zarządzanie wizerunkiem marki
2.1. Proces kreowania wizerunku firmy
2.2. Zarządzanie wizerunkiem marki
2.3. Pozycjonowanie marki na rynku
2.4. Narzędzia wykorzystywane w kreacji wizerunku

Rozdział 3. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku marki
3.1. Innowacyjne podejście do kreowania wizerunku firmy
3.2. Inbound marketing jako nowoczesna forma komunikacji z klientem
3.3. Cross media - optymalizacja kanałów marketingowych, media społecznościowe
3.4. Storytelling w kreowaniu wizerunku marek
3.5. Experiential marketing, czyli jak zbudować wizerunek w oparciu o doświadczenia
3.6. Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie wizerunkom marek

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-65766-67-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl