WIZERUNEK BIZNESOWY
KAROLINA KOWALSKA, AGATA ŁAKOMA, BARBARA SZYMONIUK
Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62596-16-4
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2011 |
|
Kreacja profesjonalnego wizerunku biznesowego to rozwijająca się dziedzina wiedzy i praktyki działania, do niedawna dostępna tylko dla bardzo wąskiego kręgu osób zajmujących najwyższe stanowiska w wielkich korporacjach lub służbach dyplomatycznych. Obecnie w coraz liczniejszych przedsiębiorstwach, organizacjach i instytucjach pojawia się potrzeba zarządzania własnym wizerunkiem oraz świadomość mocy jego oddziaływania na otoczenie zewnętrzne.W książce pragniemy odpowiedzieć na pytanie: w jaki sposób poprzez wygląd i zachowania pracowników zarządzać wizerunkiem firmy? Jak dbać o ten wizerunek, aby uchodzić za firmę profesjonalną, solidną i godną zaufania? Najważniejsze kwestie wyglądu dotyczą psychologii koloru w biznesie, kolorystycznych typów urody, zasad doboru garderoby, dodatków, fryzury i makijażu stosownie do sytuacji biznesowej. W zakresie kreowania pozytywnego wizerunku poprzez zachowanie pracowników, książka przedstawia znaczenie mowy ciała i wybranych gestów oraz zasady biznesowego savoir-vivre‘-u.Zgodnie z porzekadłem: "Jak cię widzą, tak cię piszą", wiedza zawarta w książce jest użyteczna w każdym przedsiębiorstwie oraz każdej organizacji i instytucji. Jest także przydatna na gruncie towarzyskim. Omówione tu zasady mogą się niekiedy wydawać zbyt sztywne - wyczuwamy, że w codziennym życiu zawodowym można pozwolić sobie na więcej "luzu". Mając jednak wiedzę o profesjonalnym budowaniu wizerunku biznesowego, jeśli zdecydujemy się na łamanie zasad, będziemy robić to świadomie, licząc się z konsekwencjami.Książkę kierujemy głównie do studentów kierunku Zarządzanie, jednak jest ona przydatna także studentom innych kierunków, na których wykładane są takie przedmioty jak: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy itp.W imieniu własnym i Czytelników książki pragniemy podziękować firmom: Sagan, Wilvorst, Bonprix, Nife, sklepom internetowym: koszulesklep.pl, Galan-te.pl, i twojzegarek.pl oraz serwisowi internetowemu modameska.info za udostępnienie materiałów fotograficznych, które w znaczący sposób wzbogaciły treść i umożliwiły przedstawienie omawianej problematyki w sposób obrazowy. Agencji Reklamowej Vena Art z Lublina dziękujemy za projekt okładki.Wszystkim Czytelnikom życzymy przyjemnej lektury!Autorki
SPIS TREŚCI
WSTĘP1.CO TO JEST WIZERUNEK BIZNESOWY?2.KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ WYGLĄD PRACOWNIKÓW2.1.ZNACZENIE KOLORU W KREOWANIU WIZERUNKU BIZNESOWEGO2.1.1.Symbolika koloru w biznesie2.1.2.Najbardziej i najmniej korzystne zestawienia kolorystyczne2.1.3.Tkanina w garderobie biznesowej2.1.4.Rodzaje typów urody2.2.WIZERUNEK KOBIET2.2.1.Ubiór biznesowy2.2.2.Fryzura2.2.3.Makijaż2.2.4.Dodatki2.3.WIZERUNEK MĘŻCZYZN2.3.1.Ubiór biznesowy2.3.2.Fryzura i zarost2.3.3.Dodatki3.KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ ZACHOWANIE PRACOWNIKÓW3.1.MOWA CIAŁA - ZNACZENIE WYBRANYCH GESTÓW3.2.BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE3.2.1.Etykieta powitania i pozdrawiania się3.2.2.Zasady przedstawiania się innym oraz przedstawiania sobie nawzajeminnych osób3.2.3.Wizytówkowy savoir-vivre3.2.4.Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo?3.2.5.Etykieta telefoniczna3.2.6.Etykieta korespondencyjna3.3.NAWIĄZYWANIE RELACJI INTERPERSONALNYCH3.3.1.Nawiązywanie relacji służbowych z osobą nieznajomą3.3.2.Umiejętność prowadzenia rozmowy3.3.3.Panowanie nad emocjami w kontaktach zawodowychZAKOŃCZENIEBIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 978-83-62596-16-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.