KOMPETENCJE SPOŁECZNE KADRY KIEROWNICZEJ W ORGANIZACJI ZHIERARCHIZOWANEJ
ZBIGNIEW CIEKANOWSKI, WIESŁAWA ZAŁOGA
Wydawnictwo: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7938-309-2
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
Monografia jest próbą identyfikacji kompetencji społecznych oraz ich roli w karierze zawodowej oficerów kadry kierowniczej w organizacji zhierarchizowanej. Inspiracją do rozpoczęcia badań dotyczących funkcji kompetencji społecznych jest trwający proces profesjonalizacji sił zbrojnych, w szczególności w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Monografia podejmuje ważny i dotychczas nierozważany problem naukowego postrzegania problematyki istotności kompetencji społecznych w aspekcie zarządzania kompetencjami w organizacji zhierarchizowanej w odniesieniu do najnowszej teorii i praktyki zarządzania. Jest poświęcona istotnym i aktualnym, zarówno z poznawczego, jak i praktycznego punktu widzenia, problemom mającym wpływ na profesjonalizację sił zbrojnych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Uzyskane w toku badań informacje pozwoliły dostarczyć interesujących danych dotyczących jakości i przydatności profilu kompetencji społecznych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w Siłach Zbrojnych RP.
Autorzy mają nadzieję, że przedstawione w monografii rozwiązania w zakresie proponowanego modelu kompetencji społecznych kadry kierowniczej przyniosą korzyści w pracy z ludźmi i pozwolą na doskonalenie systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Siłach Zbrojnych RP.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Kompetencje społeczne - podstawy teoretyczne
1.1. Istota i znaczenie kompetencji społecznych
1.2. Wybrane klasyfikacje kompetencji społecznych
1.3. Wybrane modele kompetencji społecznych
1.4. Przegląd badań nad problematyką kompetencji społecznych
1.5. Wnioski
Rozdział 2
Rola środowiska zawodowego w kształtowaniu kompetencji społecznych
2.1. Wpływ środowiska zawodowego na rozwój kompetencji pracownika
2.2. Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji
2.3. Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych
2.4. Ocena kompetencji pracowników w polityce zarządzania zasobami ludzkimi
2.5. Wnioski
Rozdział 3
Kompetencje społeczne w organizacji zhierarchizowanej - uzasadnienie badań
3.1. Istota kompetencji społecznych w organizacji zhierarchizowanej
3.2. Cel, hipotezy i problemy badawcze
3.3. Założenia metodologiczne podstawy badań
3.4. Typologia zmiennych i wskaźników
3.5. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.6. Teren badań, próba badawcza, ograniczenia badań
3.7. Procedura badawcza
Rozdział 4
Analiza kompetencji społecznych kadry kierowniczej oficerów młodszych
w świetle badań
4.1. Charakterystyka badanej populacji
4.2. Wybrane komponenty kompetencji społecznych kadry kierowniczej
oficerów młodszych
4.3. Istotność kompetencji społecznych kadry kierowniczej oficerów młodszych
na zajmowanym stanowisku służbowym
4.4. Udział kompetencji społecznych w karierze zawodowej kadry kierowniczej
oficerów młodszych
4.5. Poziom kompetencji społecznych kadry kierowniczej oficerów młodszych
4.6. Wnioski
Rozdział 5
Koncepcja modelu profilu kompetencji społecznych kadry kierowniczej
oficerów młodszych
5.1. Diagnoza luki w profilu kompetencji społecznych
5.2. Wykorzystanie kompetencji społecznych w zarządzaniu karierą zawodową
kadry kierowniczej oficerów młodszych
5.3. Istotność kompetencji społecznych na stanowisku służbowym
5.4. Weryfikacja hipotez
5.5. Wnioski i rekomendacje
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
Kod wydawnictwa: 978-83-7938-309-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.