Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

JAKOŚĆ W SPORCIE. ZARZĄDZANIE, PRAWO, KULTURA FIZYCZNA

JAKOŚĆ W SPORCIE. ZARZĄDZANIE, PRAWO, KULTURA FIZYCZNA

red.MATEUSZ TOMANEK

Producent: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 17.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-67033-06-0

214 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Z roku na rok znaczenie sportu wzrasta - zarówno w jego amatorskiej, jak i profesjonalnej odsłonie, co widać chociażby przez wzrost udziału w masowych imprezach
sportowych (m.in. biegowych i triathlonowych). Co ciekawe, uczestnicy tych imprez coraz częściej sięgają po narzędzia stosowane w sporcie profesjonalnym - chociażby
przez używanie zegarków z pomiarem pulsu czy saturacji krwi. Rozwój szeroko pojętej kultury fizycznej - zarówno w znaczeniu nauk ekonomicznych, prawnych czy nauk
o zdrowiu spowodował, że już w 2013 roku został stworzony długoterminowy projekt badawczy "Jakość w Sporcie". Inicjatywa ta zapoczątkowana została przez Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w Toruniu (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania oraz ówczesny Wydział Nauk Pedagogicznych), a także Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (Instytut Kultury Fizycznej), do której dołączyła w późniejszym okresie Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Projekt "Jakość w Sporcie" składa się z trzech filarów, w którym pierwszy to realizacja badań w obszarze sportu, ale w ujęciu nauk ekonomicznych i prawnych, drugi filar skupiony jest na upowszechnianiu zrealizowanych prac w czasopiśmie naukowym "Quality in Sport", które ma charakter periodyku z obszaru zarządzania i ekonomii w sporcie (w tym badania z zakresu marketingu, komunikacji, finansów, organizacji). Trzeci filar to prezentacja wyników badań i dyskusja podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Jakość w Sporcie" (www.sport.umk.pl) organizowana wspólnie z Akademią Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Analogicznie do usług sportowych, gdzie końcowy rezultat będzie zależał zarówno od trenera jak i zawodnika, tak i przedstawione w niniejszym opracowaniu rozdziały oparte są na doświadczeniach współpracy z organizacjami sportowymi, tak by pokazać, iż nauka może znacznie uporządkować i ułatwić pracę klubów w obszarach zarządzania relacjami z kibicami, współpracy ze sponsorami, czy otwarcia się na nowe technologie, czy trendy, jak np. tworzenie sekcji e-sportowych.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Pamięć wzrokowa odbiorców telewizyjnych relacji sportowych
w kontekście efektywności sponsoringu
(Sławomir Kowalski)

Rozdział 2. The possibilities of using team and individual sponsorship up against adjustment of PGE Speedway Ekstraliga
(Monika Płaczkowska)

Rozdział 3. Sponsoring sportu na przykładzie polskich klubów piłkarskich
(Artur Grabowski)

Rozdział 4. Organizacja masowych imprez sportowych w opinii praktyków
(Daria Ziółkowska)

Rozdział 5. Planowanie i organizacja zawodów lekkoatletycznych w dobie
ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa
(Filip Łukasz Moterski)

Rozdział 6. Impact of the Olympic and Paralympic games on the country‘s economy host - on the example of the Summer Olympic and Paralympic Games 2012 in London (Michał Pietrakiewicz)

Rozdział 7. E-sport events organised in Poland in the opinion of participants
(Szymon Parzonka)

Rozdział 8. Kreowanie wizerunku na Linkedln przez organizacje piłkarskie w Polsce
(Aleksandra Kuzior)

Rozdział 9. Use of social media by basketball clubs from Polish Basketball League (Jakub Szczepkowski)

Rozdział 10. Non-formal education in sport organizations. Case study
of the Academy of Sport Management
(Grzegorz Botwina)

Rozdział 11. Legal and economic aspects of the functioning of My Pitch Orlik 2012 facilities
(Tomasz Czuba, Marcin Krzaczek, Łukasz Strzelecki)

Rozdział 12. The Financing of the Polish Football Clubs by the Local Govemment Units in 2019 in the Context of State Aid (Wojciech Kiełbasiński)

Rozdział 13. A few reflections on double path career of the athletes in Poland
(Michał Matuszak)

Rozdział 14. Czy Finansowe Fair Play UEFA spełnia swoje zadanie?
(Mateusz Turowski)

Rozdział 15. Wybrane zdolności koordynacyjne u piłkarzy nożnych grających w Futsal - badania pilotażowe
(Paweł Kalinowski, tukasz Bojkowski, Katarzyna Kalinowska, Dariusz Pietranis)

Rozdział 16. The level of speed abilities of young Warta Poznań football players in various training periods
(Paweł Kalinowski, Damian Jerszyński, Monika Nowakowska)

Kod producenta: 978-83-67033-06-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.