Dodano produkt do koszyka

Promocja

KULTURA JAKOŚCI, DOSKONAŁOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA W ORGANIZACJI

KULTURA JAKOŚCI, DOSKONAŁOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA W ORGANIZACJI

MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA, PIOTR GRUDOWSKI

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 70.00 zł 55.30 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8102-584-3
 
243 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania potrzeb różnych grup interesariuszy oraz na szeroko rozumianą reputację na rynku. Każda z tych kultur wyraża się poprzez swoiste założenia, normy, wartości oraz artefakty. Stanowią one fundament skutecznego i efektywnego wdrożenia koncepcji zarządzania jakością, modeli doskonałości oraz określonych podejść projakościowych, służących rozwojowi organizacji oraz zarządzaniu wielowymiarowym ryzykiem jej funkcjonowania.

SPIS TREŚCI

Wykaz ważniejszych skrótów

Wstęp

Rozdział 1
Jakość i kultura jakości
1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy
1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM
1.3. Koncepcja Lean
1.4. Six Sigma
1.5. Lean Six Sigma
1.6. Kultura jakości w organizacji

Rozdział 2
Doskonałość i kultura doskonałości
2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji
2.2. Istota modeli doskonałości
2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji
2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej
2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie

Rozdział 3
Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego
3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA
3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością
3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja
3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej
3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota
3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018

Rozdział 4
Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości
4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa
4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów
4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości
4.4. Just culture

Rozdział 5
Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości
5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny
5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości
5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości
5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture
5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta
5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności
5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących
5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem

Podsumowanie - ku Jakości 4.0

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Załączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-584-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl