JAK SPRZEDAĆ INFORMACJĘ? SEKS, HUMOR I SENSACJA W PRASIE
PAULINA MARIA DMITRUK
Wydawnictwo: SCRIPTORIUM
Cena: 62.90 zł
56.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62625-18-5
112 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Ze Wstępu do książki:Celem książki jest zatem przedstawienie przejawów inforozrywki - językowych oraz pozajęzykowych - w dwóch popularnych dziennikach: w "Fakcie" oraz "Gazecie Wyborczej".Czym jest inforozrywka? To zjawisko nadawania przekazowi medialnemu jednocześnie wartości informacyjnej i walorów rozrywkowych. Jest następstwem przemian, jakie nastąpiły w prasie (do niedawna zjawisko to łączone było jedynie z telewizją) na skutek wypełnienia jej łamów przez płatne ogłoszenia i reklamy. Reklamy są źródłem dochodów prasy, by jednak komunikaty reklamowe pełniły swoją rolę perswazyjną, przyciągały konsumentów, muszą najpierw dotrzeć do czytelników. Jak sprawić, by do nich dotarły? Jest to zadanie dla dziennikarza, który powinien starać się o to, by poczytność była wysoka.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Informacja a publicystyka
Rozdział 2. Prasowe gatunki dziennikarskie
Rozdział 3. Inforozrywka, czyli walka o uwagę odbiorcy
Rozdział 4. Językowa realizacja inforozrywki w dziennikach "Fakt" oraz "Gazeta Wyborcza"4.1.Szokowanie czytelnika (emocjonalność, wulgaryzacja oraz agresja językowa)4.2.Ekspansja stylu potocznego4.3.Sensacyjność4.4.Dowcip językowy
Rozdział 5. Infografia oraz interakcyjność jako elementy inforozrywki
Rozdział 6. Inforozrywka w świetle etyki dziennikarskiej
Zakończenie
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-62625-18-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.