Dodano produkt do koszyka

Promocja

JAK SPRZEDAĆ INFORMACJĘ? SEKS, HUMOR I SENSACJA W PRASIE

JAK SPRZEDAĆ INFORMACJĘ? SEKS, HUMOR I SENSACJA W PRASIE

PAULINA MARIA DMITRUK

Wydawnictwo: SCRIPTORIUM

Cena: 62.90 zł 56.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62625-18-5

112 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

Ze Wstępu do książki:Celem książki jest zatem przedstawienie przejawów inforozrywki - językowych oraz pozajęzykowych - w dwóch popularnych dziennikach: w "Fakcie" oraz "Gazecie Wyborczej".Czym jest inforozrywka? To zjawisko nadawania przekazowi medialnemu jednocześnie wartości informacyjnej i walorów rozrywkowych. Jest następstwem przemian, jakie nastąpiły w prasie (do niedawna zjawisko to łączone było jedynie z telewizją) na skutek wypełnienia jej łamów przez płatne ogłoszenia i reklamy. Reklamy są źródłem dochodów prasy, by jednak komunikaty reklamowe pełniły swoją rolę perswazyjną, przyciągały konsumentów, muszą najpierw dotrzeć do czytelników. Jak sprawić, by do nich dotarły? Jest to zadanie dla dziennikarza, który powinien starać się o to, by poczytność była wysoka.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Informacja a publicystyka

Rozdział 2. Prasowe gatunki dziennikarskie

Rozdział 3. Inforozrywka, czyli walka o uwagę odbiorcy

Rozdział 4. Językowa realizacja inforozrywki w dziennikach "Fakt" oraz "Gazeta Wyborcza"4.1.Szokowanie czytelnika (emocjonalność, wulgaryzacja oraz agresja językowa)4.2.Ekspansja stylu potocznego4.3.Sensacyjność4.4.Dowcip językowy

Rozdział 5. Infografia oraz interakcyjność jako elementy inforozrywki

Rozdział 6. Inforozrywka w świetle etyki dziennikarskiej

Zakończenie

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-62625-18-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl